ראשי מבזקים ניקון אנגליה: אופס… טעינו במחיר ה-D800/D4

ניקון אנגליה: אופס… טעינו במחיר ה-D800/D4

0
0

מזה מספר ימים הרשת מלאה בדיווחים (שאומתו כעת על ידי ניקון באופן רשמי) על פיהם המחיר שנקבע ל-D800/D800E ול-D4 החדשות בבריטניה היה נמוך מידי ויועלה באופן מיידי בין 200-500 פאונד.

זאת לא מסוג הטעויות שחברות כמו ניקון אמורות לעשות. צלמים רבים אשר ביקשו לרכוש את המצלמות החדשות גילו כי מחיריהן האמירו בין לילה והתייחסו לעניין כניצול ציני של החברה את המצב בשוק (כידוע התמחורשל הקנון 5D MKIII אשר הושקה אף היא לאחרונה ושל ה-1D-X יקר במאות דולרים מהמקבילות בניקון).

ניקון מנגד מסרה כי מדובר “בסך הכל” בטעות חישוב וכי המחירים אשר נמסרו במקור בהודעה לעיתונות בבריטניה היו פשוט שגויים (ראוי לציין כי מדובר בשתי הודעות נפרדות לעיתונות שניתנו בהפרש זמן של למעלה מחודש). החברה הודיעה כי תכבד כל הזמנה מוקדמת שנעשתה במחירים הרשמיים עד ה-24 לחודש. המחירים הרשמיים החדשים בבריטניה למעוניינים:

D800: כ-2600 פאונד.

D800E: כ-2900 פאונד.

D4: כ-5290 פאונד.

הפארסה המוזרה הזאת ככל הנראה לא תשפיע עלינו בישראל באופן ישיר – החברה מסרה כי שינוי המחיר הוא עניין לשוק הבריטי בלבד ואין לו נגיעה למחירים בשאר אירופה או במקומות אחרים.

ה-D4  – המחיר קופץ – “טעות חישובית” (צילום: יוסף גוטליב/MegaPixel)

D4 5

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *