ראשי מבזקים הסוני A57 תביא עימה את ה-Super Resolution Technology?

הסוני A57 תביא עימה את ה-Super Resolution Technology?

2
0

ה-A57 של סוני צפויה לצאת לשוק כנראה עוד השבוע (כפי שדיווחנו אמש) ולמרות שהיא דומה ביסודה ל-A65 הנוכחית של סוני צפויים בה בכל זאת שני חידושים טכנולוגיים.

על פי האתר sonyalpharumors ה-A57 תביא עימה שני חידושים עיקריים (שניהם נראים על פניו כחידושי קושחה):

  • By Pixel Super Resolution Technology – אם המידע שפורסם נכון (ואנו מאמינים כי גם אם כן הוא חלקי למדי) מדובר כנראה בסוג של אינטרפולציה “איכותית” במצלמה – במילים אחרות זום דיגיטלי אשר מאפשר הגדלה מיידית פי 2 של אזור בפריים.
  • Auto Portrait framing – באמצעות שימוש בפונקציית זיהוי הפנים במצלמה בשילוב פונקציית תוכנה חדשה תדע המצלמה לבצע חיתוך של אזור הפנים (אנכית או אופקית) ליצירת פורטרט אוטומטי.

כפי שלמדנו מן הביקורת על ה-A77 של סוני אותו פרסמנו לפני כשבוע, למהנדסי החברה רעיונות מקוריים למדי לשימוש בתכונות מתקדמות של המצלמה, אלא שלפחות בחלק מן המקרים היישום שלהם בפועל אינו תואם לגמרי לציפיות. צריך להמתין ולראות את הפרטים אודות שתי התכונות החדשות ולא פחות חשוב – כיצד אלו יתפקדו בפועל במצלמה.

בהמשך היום נפרסם ראיון מיוחד אותו ערכנו עם נציג בכיר של חברת סוני אשר יעסוק הן בהיבטים שונים הקשורים ל-A77 והן בסוגיות נוספות הנוגעות לליין המוצרים של החברה.

ה-A57 – תכונות חדשות

Sony A57

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    LEVI

    13/03/2012 ב 7:20 PM

    אין ספק שסוני משתדלת מאוד וגם מוציאה מצלמות DSLR ברמות גבוהות.
    ונניח שאני אזרוק את ה 500D שלי ואקנה מצלמת סוני.
    מה בקשר לעדשות.?
    האם יש להם עדשה 17-50 כמו של טמרון.?
    האם יש להם עדשת 24-70 כמו של קנון.?
    האם יש להם עדשת 24-105 כמו של קנון.?
    האם יש להם עדשה 70-200 כמו של קנון בארבע דגמים שונים.?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    13/03/2012 ב 7:29 PM

    מן הסתם אין לך מבחר עדשות כמו של ניקון ובטח ובטח שלא כמו של קנון. בארץ הבעיה כפולה שבעתיים כי גם אם אתה מצליח להשיג מצלמה חדשה של סוני במחיר טוב – לא בקלות תשיג את העדשות של החברה כי לא הכל במלאי שלא לדבר על זה שעדשות צד שלישי (שחלקן הלא מבוטל דווקא כן מיוצר גם עבור סוני) יהיה קשה להשיג בארץ. עדיין אם יש משהו מסוים שאתה מספיק רוצה אפשר יהיה להזמין אותו בהזמנה אישית או שתוכל להזמין ישירות מחו”ל.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *