ראשי מבזקים מה תחשוף קנון ב-15 באפריל?

מה תחשוף קנון ב-15 באפריל?

0
0

חברת קנון שלחה לאחרונה הזמנה לגורמים שונים בתעשייה לאירוע רשמי אשר יתקיים ב-15 לאפריל בלאס ואגס במסגרת תערוכת NAB. איזו הודעה מתכננת למסור החברה והאם אנו צפויים להכרזה על מוצר חדש? להלן הפרטים.

תערוכת NAB היא התערוכה המרכזית של תעשיית הוידאו/קולנוע, לפיכך אין זה מפתיע לגלות כי קנון מעוניינת לחשוף דבר מה חדש בהמשך למצלמת ה-C300 המתקדמת שלה דווקא בתערוכה זו. אף שבהזמנה אין פרטים לגבי מהות המידע/מוצר עליו תכריז החברה ההזמנה עצמה מעוצבת כהמשך ישיר להזמנה לאירוע ההשקה של ה-C300 אשר נערך בהוליווד בשנה שעברה.

ההזמנה לאירוע בלאס ואגס

Canon NAB 2012

למה אפשר לצפות? אחת האפשרויות הסבירות ביותר הוא חשיפת פרטים נוספים אודות מצלמת ה-4K אשר את דבר פיתוחה חשפה כזכור קנון יחד עם ה-C300 בשנה שעברה. עד כה, פרט לתמונה ולציון כי בפיתוח מצויה מצלמת וידאו רפלקסי ייעודית בעלת חיישן המסוגל לצלם וידאו ברזולוציה גבוהה במיוחד (4K או פעמיים 1080p), אין כל מידע נוסף. קשה לדעת בשלב זה האם קנון תכריז בפועל על המצלמה או רק תחשוף פרטים נוספים. אנו כמובן נמשיך לעקוב.

תמונה רשמית בה נראה אבטיפוס של מצלמת ה-4K של קנון

Canon 4K prototype

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *