ראשי מבזקים סוני תציג בקרוב את ה-A57?

סוני תציג בקרוב את ה-A57?

0
0

בין כמות ההכרזות העצומה לקראת תערוכת +CP שתחל מחר ביפן, מצליחות גם מספר שמועות להתברג. אחת מהן עוסקת במחליפתה של הסוני A55. עד כה מיצבה החברה את ה-A65 כמה שנראה כמחליפה הישירה אבל אם יש ממש במידע אשר התפרסם לאחרונה אפשר ונראה מצלמה חדשה ושונה בין ה-A65 ל-A35 (ואולי בקרוב למחליפתה).

האתר sonyalpharumors פרסם הבוקר מידע על פיו אפשר ונראה בקרוב (לא ברור עדיין מתי) מצלמה אשר תהיה הממשיכה הישירה של ה-A55 ותקרא A57. לדגם זה צפויות על פי המידע היכולות הבאות:

  • חיישן בן 16 מגה פיקסל (אין פרטים ולא ברור אם מדובר באותו החיישן אשר משמש עבור ה-A55 ובגרסאות דומות מופיע גם ב-D7000 של ניקון ובמצלמות נוספות, בשדרוג שלו או בחיישן חדש לגמרי).
  • מהירות צילום – עד 12 תמונות בשנייה (בדומה ל-A77 ו-2 פריימים לשנייה יותר מה-A55).
  • תפריטים ומצבי פוקוס בדומה ל-A77.
  • עינית דומה (אך לא וודאי כי זהה) ל-A77.
  • מסך מפרקי בדומה ל-A77 (ל-A65 מסך מפרקי רגיל).

כאמור בשלב זה מדובר בשמועה ראשונית בלבד ועל פניו גם אם יש בה ממש לא נראה שהמצלמה צפויה להיות מוכרזת במהלך תערוכת +CP אלא מאוחר יותר השנה. אנו נמשיך ונעקוב.

ה-A55 – ל-A57 מסך מפרקי מתקדם יותר?

Sony A55

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *