ראשי מבזקים שינויים בצמרת – מייסד סיגמא נפטר; נשיא קנון התפטר

שינויים בצמרת – מייסד סיגמא נפטר; נשיא קנון התפטר

0
0

בשבוע האחרון התחוללו שני שינויים משמעותיים בצמרת עולם הצילום – נשיא ומייסד חברת סיגמא – מר. Michihiro Yamaki נפטר בגיל 78 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ובהתפתחות לא קשורה, נשיא חברת קנון Tsuneji Uchida התפטר ויוחלף על ידי מנכ”ל החברה, זאת בין השאר כפי הנראה בעקבות ירידה של כ-18% בערך מניית החברה מאז התקופה המקבילה אשתקד.

מייסד סיגמא מר. Michihiro Yamaki הקים את החברה בשנת 1961 והיה הראשון לפתח מכפיל (converter) אשר התחבר לחלקה האחורי של העדשה (באותה העת היה נהוג לחבר מתאמים לחלקה הקדמי בלבד). הוא עשה זאת בגיל 27 בלבד והפך את התפיסה המקובלת בעולם האופטיקה באותה עת. תרומתו של Michihiro Yamaki לעולם הצילום הייתה רבה לאורך השנים והוא זכה לכבוד מצד אגודות וגופי צילום מובילים ברחבי העולם כולל מצד וועדה מיוחדת של האו”ם. סיגמא הייתה ונשארה חברה משפחתית ובנו Kazuto Yamaki צפוי להחליף אותו בהנהלת החברה.

Michihiro Yamaki – סיגמא נפרדת מן המייסד והאב הרוחני

Michihiro Yamaki

תוספת – 31/1/2012:

מוקדם יותר היום קיבלנו את הידיעה הבאה מאת בנו של Michihiro Yamaki ונשיא חברת סיגמא הנוכחית:

sigma aanuncment 1

המסמך המצורף המוזכר מובא גם כן והוא נשלח לעובדי החברה ומספר מצומצם של גורמים נוספים והוא אישי באופן שנדיר לראות ממנהלים בכירים בחברה יפנית גדולה ומתוארת בו מחלתו של המייסד המנוח והבטחה של בנו להמשיך בדרכו.

sigma pdf

המידע הגיע אלינו הודות למר משה לוי ממועדון הצילום רשל”צ ואנו רוצים להודות לו על כך.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *