ראשי מבזקים משבר אולימפוס (חלק 10) מנכ”ל אולימפוס המודח לא ישוב

משבר אולימפוס (חלק 10) מנכ”ל אולימפוס המודח לא ישוב

0
0

פרשת אולימפוס מסרבת לגווע. המנכ”ל המודח של אולימפוס Michael Woodford, הודיע בסוף השבוע שעבר באופן פומבי כי הוא מפסיק את מסע השיכנועים שלו במטרה להחזירו לתפקיד הניהולי המרכזי בחברת אולימפוס. במקביל עוד ועוד ידיעות מגיעות המורות על כך שאולימפוס צפויה לקבל סיוע כספי משמעותי מאחת ממתחרותיה בשוק הצילום אשר תזרים כספים לחברה השוקעת בתמורה לאחוזים משמעותיים.

סוכנות רוייטרס פרסמה בשבוע שעבר כי Michael Woodford – המנכ”ל הבריטי לשעבר של חברת אולימפוס הודיע כי לא יתמודד עוד לשוב למשרת המנכ”ל לאחר שבעלי המניות בחברה סירבו לתמוך בחזרתו. “למרות שעשיתי את הדבר הנכון, אף אחד מבעלי המניות היפניים המרכזיים לא פנה אלי או תמך בי בשום דרך” אמר Woodford. מאוחר יותר שיחרר Woodford הצהרה מפורטת בה הוא מסביר את מניעיו.

במקביל גוברות השמועות ביפן כי אחת מחברות הצילום צפויה להזרים כספים לחשבונותיה המתדלדלים של אולימפוס במטרה להחיות את החברה ובתמורה לזכור באחוזים משמעותיים בחברה. בין השמות שנזכרו היו סוני, פוג’יפילם ופנסוניק.

למי שלא עקב אחר הפרשה הינה קישור לכל הפרקים הקודמים.

Michael Woodford – סוף הסיפור?

Michael Woodford םךטצפוד

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *