ראשי מבזקים קנון 7D Mark II בספטמבר?

קנון 7D Mark II בספטמבר?

0
0

מאז ספטמבר 2009 ה-EOS 7D היא מצלמת הדגל הרפלקסית (בעלת חיישן הקרופ) של קנון. מידע חדש המגיע מן האתר canonrumors מורה על כך שהדגם הבא בסדרה צפוי להגיע בדיוק שלוש שנים אחרי – בסמוך לתערוכת פוטוקינה 2012 אשר תערך בעיר קלן שבגרמניה בספטמבר 2012.

בראשית השנה פורסמו ידיעות כאילו מחליפה ל-7D צפויה כבר במאי 2011 – זה כמובן לא קרה (ולא היה הגיוני בכל מקרה פחות משנתיים לאחר שהוכרזה). כעת נראה כי יעברו כשלוש שנים עד ההכרזה על המחליפה.

מה צפויה לכלול ה-Canon EOS 7D Mark II (או אם תחליט קנון דווקא ה-Canon EOS 8D)? מעט מאד ידוע בשלב זה אך השערות המבוססות על נסיון העבר ועל מידע מסוים ברשת מדברות על חיישן חדש (APS-C וככל הנראה לא APS-H כפי שהיו שטענו בעבר) ברזולוציה שמעל ל-20 מגה פיקסל, בעל רגישות גבוהה יותר (אפשר שעד 12,800 ללא boost), מעבד חדש (Digic V – אך לא ברור אם יחיד או כפול), שיפורים משמעותיים במערכת הפוקוס וכפי הנראה שיפור מסוים במהירות צילום הרצף.

כל המידע על ה-Canon EOS 7D Mark II.

ה-Canon EOS 7D – המחליפה בפוטוקינה 2012?

EOD 7D front

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *