ראשי מבזקים משבר אולימפוס (חלק 9): פשיטה על משרדי אולימפוס ביפן, סוני ופוג’י ירכשו מניות בחברה?

משבר אולימפוס (חלק 9): פשיטה על משרדי אולימפוס ביפן, סוני ופוג’י ירכשו מניות בחברה?

0
0

שורה של התפתחויות מן הימים האחרונים בפרשת אולימפוס. תובעים יפניים פשטו על נכסים של חברת אולימפוס ביפן והחרימו מסמכים ומידע ממוחשב כחלק מן החקירה המתמשכת בכל הקשור “להיעלמותם” של מיליארדי דולרים בשנים האחרונות בעיסקאות שטיבן המדוייק איננו ברור.

ה-BBC פרסם ידיעה וסרטון המראה קבוצה גדולה של תובעים לבושים חליפות שחורות פושטים על משרדי החברה ביפן. פשיטות דומות נערכו גם במשרדים של חברות בת של אולימפוס וכן בבתים של מספר בכירים ובכירים לשעבר בחברה.

במקביל מדווחת סוכנות רוייטרס כי אולימפוס מתכננת הנפקה של מניות בשווי 1.28 מיליארד דולר במטרה להחיות את מאגרי המזומנים המתדלדלים של החברה. שני שמות גדולים בתעשית הצילום הביעו התעניינות ברכישת המניות בניהן חברת פוג’יפילם (אשר התייחסה לכך בגלוי) וחברת סוני. לפני כן פורסמו דיווחים אחרים כי סמסונג וחברת HOYA עשויות להתעניין ברכישת חלקים מאולימפוס. לא ברור בשלב זה מי ירכוש מה בסופו של דבר אך אולימפוס עצמה מראה סימנים כאילו היא עשויה להתאושש בסופו של דבר מן המשבר והיא ממשיכה לעבוד על ליין מצלמות חדש (שמועות ראשונות לגביו כבר פורסמו ואנו נביא אותן כאן בימים הבאים).

למי שלא עקב אחר הפרשה הינה קישור לכל הפרקים הקודמים.

אולימפוס – מי ירכוש מניות?

Olympus japan logo

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *