ראשי מבזקים רשמי: קנון – נציג ב-2012 מצלמה חסרת מראה

רשמי: קנון – נציג ב-2012 מצלמה חסרת מראה

0
0

חברת קנון נשארה היצרנית המרכזית היחידה ללא מוצר בנישת המצלמות חסרות המראה. אחרי פנסוניק, אולימפוס, סוני, פנטקס וסמסונג (ולאחרונה כמובן ניקון) החליטו כנראה גם אצל היצרנית הגדולה בשוק כי הגיע הזמן, ויציגו מוצר בתחום במהלך השנה הקרובה. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות לא מדובר בשמועה כי אם בהודעה מגורם רשמי בחברת קנון אשר התראיין למגזין הצילום היפני Impressjapan (דוברי יפנית מוזמנים להוריד גרסה מן הקישור – PDF).

איזה אופי תישא חסרת המראה של קנון לא ברור בשלב זה. בשלהי שנת 2010 פרסמנו ידיעה אשר לא הובילה בסופו של דבר למוצר (עד כה לפחות) בדבר ליין מצלמות חדש של קנון בשם Electro Image System (או EIS בקצרה. בשונה מה-EOS המוכר של קנון). הקונספט אז היה דומה מבחינות מסוימות לזה שניקון השיקה לבסוף בליין ה-1 שלה מוקדם יותר השנה (קרי חיישן קטן יחסית – בעל מימדים קטנים מחיישן המיקרו 4/3 של פנסוניק/אולימפוס) אך בעל טכנולוגיה המזכירה את זו המשולבת בחיישני ה-EXR של חברת פוג’יפילם (במקום לעשות שימוש בכל פיקסל בנפרד “מחוברים” יחד מספר פיקסלים ליצירת פיקסל וירטואלי גדול בעל רגישות וטווח דינאמי משופר). את הידיעה המקורית שלנו ניתן לקרוא בקישור הבא – אך אין כל ביטחון כי מה שהיה (לכאורה) אז הוא מה שיגיע בסופו של דבר ב-2012 (אם כי שווה להזכיר שגם ליין ה-1 היה בפיתוח קרוב לארבע שנים בניקון בטרם הוכרז).

רשמי – חסרת מראה של קנון ב-2012 (אילוסטרציה)

Canon EIS - אילוסטרציה

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *