ראשי מבזקים קנון מתכננת עדכון מקיף לשורת עדשות ב-2012?

קנון מתכננת עדכון מקיף לשורת עדשות ב-2012?

0
0

ב-2012 צפויה כנראה קנון להכריז על מספר רב של עדכונים לעדשות קיימות בניהן (אם להאמין לשמועות המתפרסמות לאחרונה ב-canonrumors), גרסה מחודשת לעדשת ה-24-70 מ”מ (f/2.8), גרסה מעודכנת לעדשת ה-70-200 מ”מ (צמצם f/4) ועדכון לעדשת ה-35 מ”מ (צמצם f/1.4).

2011 לא תהיה שנה שקנון תרצה לזכור כנראה. רעידת האדמה והצונאמי אמנם לא פגעו באופן ישיר לאורך זמן במפעלי החברה ביפן וגם מנזקי השטפונות בתאילנד הצליחה החברה להיחלץ במידה רבה ובכל זאת קשה להשתחרר מן התחושה שעבור יצרנית הצילום הגדולה בעולם השנה הייתה מאכזבת – החברה לא השיקה אף מוצר חדשני במיוחד (פרט אולי ל-1D-X וגם זאת צפויה להיות זמינה רק עוד חודשים רבים) ושורה של מוצרים שכבר הוכרזו נדחו פעם אחר פעם. בנוסף קנון החליטה שלא להצטרף בשלב זה לנהירה הגדולה של ייתר החברות אחר תחום המצלמות חסרות המראה – מה שקיבלנו הוא אם כן בעיקר עוד מאותו דבר.

כיצד תראה 2012 מבחינת קנון? אם לא יתרחשו חלילה אסונות נוספים, כנראה שטובה בהרבה מ-2011. קנון צפויה להשיק שורה של גופים חדשים, בניהם מחליפה לדגם ה-5D MKII הפופולארי, ואפשר להניח שגם לדגם ה-7D. כבר בראשית השנה נראה כנראה את ה-650D עליה דיווחנו לא מזמן ובנוסף צפויים כאמור כפי חידושים לשורה של עדשות.

בנוגע לעדשת ה-70-200 צמצם f/4 בגרסתה החדשה הדיווח מדבר על השינויים הבאים:

  • ציפוי מונע החזרים משופר אשר ישדרג גם את העמידות לשריטות באלמנט הקדמי.
  • מבנה מתכתי לגמרי (פרט לטבעות הזום והפוקוס).
  • איכות אופטית גבוהה (בדומה לדגם הנוכחי).
  • הכרזה במהלך ינואר.

לגבי שתי העדשות האחרות אותן הזכרנו אין פרטים רבים מלבד נושא ההכרזה – ראשית ינואר. וכמו עם כל שמועה – אנו כרגיל אומרים – נחיה ונראה.

עדשת ה-EF 70-200mm f/4L IS USM הנוכחית מ-2006 – מחליפה בחודש הבא?

Canon EF 70 200mm f4L IS USM

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *