ראשי מבזקים האם ניקון צפויה להתאושש מוקדם מן הצפוי?

האם ניקון צפויה להתאושש מוקדם מן הצפוי?

0
0

על פי דיווח של המגזין הכלכלי הנחשב businessweek ניקון צפויה לחדש את הפעילות במפעל הייצור הגדול שלה בתאילנד חודש מוקדם מן הצפוי. לפני מספר שבועות הודיעה ניקון כי הייצור יחל להתחדש בהדרגה בתאילנד רק בינואר 2012 ולחזור לרמות שלפני ההצפה הגדולה רק בחודש מרץ. כעת נראה שלו”ז זה צפוי להתקצר במספר שבועות.

אם יש אמת בידווח של businessweek אזי כבר בימים הקרובים צפוי חידוש ראשוני של הייצור בתאילנד (לא ברור האם במפעל שנפגע או באתר חלופי). למרות ההתאוששות המהירה, עדיין מדובר בפגיעה קשה בחברה אשר צפויה להפסיד את מכירות סוף השנה בארה”ב (תקופה עמוסה במיוחד במכירת מצלמות עבור כל החברות). גם אם יתחדש הייצור באופן מדורג בימים הקרובים אנו צפויים למחסור במוצרי ניקון בכל העולם (וגם בישראל) עוד זמן רב וזאת משום שנוצרו עיכובים בהזדמנות רבות ואת אלו יש למלא בטרם ניתן יהיה להזמין מוצרים חדשים, מה גם שאפשר להניח כי המשלוחים שיצאו בתקופה הקרובה מתאילנד יהיו מצומצמים עד שתצליח החברה לחזור למסלול ייצור סדיר במדינה.

מפעל ניקון המוצף בתאילנד לפני מספר שבועות – המים כבר ירדו לגמרי בחלק מן האזורים

Nikon flood

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *