ראשי מבזקים פנסוניק: שתי עדשות חדשות מסדרה X בינואר עם צמצם f/2.8

פנסוניק: שתי עדשות חדשות מסדרה X בינואר עם צמצם f/2.8

0
0

האתר 43rumors מפרסם היום ידיעה על פי ממידע בלתי רשמי שהגיע מנציג מכירות של פנסוניק בבריטניה עולה כי שתי העדשות החדשות מסדרה X הצפויות להיות מוכרזות בחודש ינואר (כפי הנראה בתערוכת CES בלאס ואגס), יהיו בעלות צמצם f/2.8.

כזכור באוגוסט פרסמנו כי פנסוניק חשפה שתי עדשות עתידיות מסדרהX היוקרתית (פנסוניק מעוניינת למתג אותן באופן דומה לעדשות L של קנון). שתי העדשות הן 12-35 מ”מ (אקוויולנטי ל-24-70 מ”מ ב-35 מ”מ) ו-35-100 מ”מ (אקוויולנטי ל-70-200 מ”מ ב-35 מ”מ). פנסוניק לא פרסמה מה צפוי להיות הצמצם של העדשות (פרט לאמירה כי הן יהיו “בהירות”). כידוע לחברת אולימפוס עדשות וותיקות ומקצועיות בפורמט 4/3 (התואמות כמובן גם למיקרו 4/3 של פנסוניק) בעלות אורכי מוקד דומים אך צמצם מרשים של f/2 – אלו הן עדשות גדולות ובעיקר יקרות מאד (מעל 2000 דולר לעדשה). פנסוניק החליטה ללכת בדרך שונה ולצאת עם עדשות מתקדמות בעלות צמצם f/2.8 בדומה לעדשות המקצועיות של קנון ניקון וחברות נוספות. ההבדל צפוי להיות בגודל ובמשקל אשר ישחק כמובן לטובתה של פנסוניק (בשל החיישן הקטן יותר). המחיר הוא עדיין הנעלם הגדול – אם תצליח פנסוניק להשאירו בתחום הקרוב ל-1000 דולר הן עשויות להפוך לעדשות פופולאריות למדי.

שתי העדשות העתידיות של פנסוניק מסדרה X מוצגות (קרדיט: 43rumors)

Panasonic 12 35 and 35 100mm lenses x

עדכון קטן לסיום: בעקבות הכרזתה של ה-Lumix DMC-GX1 החדשה של פנסוניק צפויה החברה לפרסם עדכון קושחה לשתי העדשות הנוכחיות של ליין ה-X – קישור למידע נוסף מאתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *