ראשי מבזקים פטנט: Nikon 24-70mm F3.5-4.5 + הכרזה אפשרית בראשית דצמבר?

פטנט: Nikon 24-70mm F3.5-4.5 + הכרזה אפשרית בראשית דצמבר?

1
0

פטנט מעניין אשר הוגש על ידי ניקון (כפי הנראה עוד ב-2010) נוגע לעדשת Nikon 24-70mm F3.5-4.5. בשונה מה-AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED, הגדולה, הכבדה ובעיקר היקרה, העדשה המופיעה בפטנט – אם ניקון תחליט אי פעם לפתחה לידי מוצר מסחרי (ונזכיר כמו תמיד כי ממש לא כל פטנט הופך למוצר), תהיה קלה, קטנה ובעיקר זולה בהרבה אך עם אורך מוקד דומה (על חשבון הצמצם כמובן).

Nikon 24-70mm F3.5-4.5 – פטנט (קרדיט: egami)

Nikon 24 70mm F3.5 4.5 patent
אף שמצבה של ניקון עדיין אינו טוב והמפעלים בתאילנד עדיין שקועים במים והחברה טרם החלה לאמוד את הנזקים, בהצהרה נוספת שמסרה החברה ישנו בכל זאת היבט חיובי אחד – כל הנזק מכוסה על ידי חברות הביטוח (ובהנחה שאלו לא יקרסו) הנזק הכלכלי לחברת ניקון צפוי להיות מצומצם (ניקון לא ציינה האם גם הפגיעה במכירות צפויה להיכלל בסעיף נזקי הביטוח).

קטע החדשות הקצר הבא שודר ב-23 לחודש שעבר – מאז הייתה כבר ירידה מסויימת במפלס המים

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rFESGOor3rc[/youtube]

לסיום מה שעשוי אולי להיות תפנית משמחת עבור כל מי שממתין לליין המצלמות המקצועיות החדש של ניקון – האתר nikonrumors דיווח הערב כי בראשית דצמבר מתוכננים בכמה מוקדים ברחבי העולם אירועים רשמיים של חברת ניקון. למרות שבשלב זה עדיין אין הודעות כלשהן על מסיבות עיתונאים צפויות, יש כבר כאלו אשר העלו השערות כי ההשקה שתוכננה לחודש שעבר נדחתה ותיערך בסוף נובמבר או ראשית דצמבר. אין לכך בשלב זה כל אימות ואנו היינו נזהרם מלפתוח בקבוקי שמפניה לרגל יציאת ה-D800/D4 בימים בהם ניקון איננה מסוגלת לייצר את מרבית מוצריה – אנו בכל מקרה נמשיך לעקוב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    martha

    03/12/2011 ב 10:53 PM

    איזה נזק אלוהים!!! הווידאו,ממש עצוב!! 1000 רכבים נראים כ”כ קטנים מתחת למים.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *