ראשי מבזקים קנון עובדת על 2 עדשות EF Cine נוספות

קנון עובדת על 2 עדשות EF Cine נוספות

0
0

בסוף השבוע האחרון הכריזה קנון על ה-EOS C300 – מצלמת הוידאו המתקדמת שלה התומכת במגוון עדשות EF. יחד עימה הכריזה החברה על 5 עדשות EF Cine – עדשות ידניות ייעודיות לצילום וידאו (אם כי ניתן לעשות בהן שימוש גם על מצלמות הסטילס של החברה – אם תצליחו לעמוד במחירן).

כעת מתברר כי בקנון עובדים על זוג עדשות נוספות מסדרת ה-Cinema (או Cine). עדשה אחת צפויה להיות אולטרה רחבה ואילו השנייה עדשת טלפוטו. אין בשלב זה פרטים מדויקים אך אפשר להניח שיעבור עוד לא מעט זמן עד שנראה אותן בשוק.

ה-Canon Prime Lens CTZ-030 – בקרוב שתי עדשות נוספות בליין

Canon Prime Lens CTZ 030

למי שפספס את ההכרזות שהתרחשו בשבוע שעבר בשעת לילה מאוחרת (שעון ישראל), נזכיר רק שקנון הכריזה גם כי היא עובדת בימים אלו גם על מצלמה רפלקסית המיועדת במיוחד לוידאו ותספק לראשונה צילום וידאו ברזולוציה גבוהה במיוחד (4K) במצלמה רפלקסית. גוף המצלמה החדשה אשר הוצג לעיתונאים היה מבוסס על ה-Canon EOS 1D X אך כפי הנראה יהיו לא מעט שינויים פנימיים אשר יאפשרו למצלמה את יכולות הוידאו במתקדמות. בשלב זה אין תאריך יציאה, שם או מחיר צפוי למצלמה העתידית.

הקנון העתידית – דומה ל-1D X עם הסימן C באדום מצד ימין

Canon video DSLR

 


עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *