ראשי מבזקים פיתוח חדש של סוני – עינית ברזולוציה גבוהה במיוחד

פיתוח חדש של סוני – עינית ברזולוציה גבוהה במיוחד

0
0

האתר sonyalpharumors מדווח מוקדם יותר היום אתר סיני בשם ZOL פרסם מפרט של חברת סוני עבור שתי עיניות חדשות בטכנולוגיית OLED ברזולוציה גבוהה במיוחד ולא פחות חשוב בגודל גדול במיוחד אשר עשוי להפוך אותן מתאימות למצלמה בעלת חיישן פורמט מלא (Full Frame).

יתרון מוכר וידוע של מצלמות פורמט מלא קלאסיות קשור בעינית הגדולה והבהירה מאד שלהן. אם וכאשר תשחרר חברת סוני מצלמה בפורמט מלא (השם A99 צץ לא אחת בחודשים האחרונים כדור ההמשך ל-A900 של סוני) היא תזדקק לעינית דיגיטלית גדולה, בהירה ובעלת רזולוציה וקצב רענון גבוהים ככל האפשר.

המפרט אשר פורסם כולל שתי עיניות הגדולה והמעניינת מבין השתיים היא ריבועית ומידותיה גדולות מאד: 27 מ”מ על 27 מ”מ (לשם השוואה גודלה של העינית של הניקון D700 עומד על 29 מ”מ על 29 מ”מ – רק מעט גדול יותר). הרזולוציה של העינית החדשה צפויה לעמוד על 1280 על 720 פיקסלים (גבוהה מזו של דור העיניות המתקדם האחרון אשר שולבו ב-A77/A65/NEX-7 אשר עמד על 1024 על 768 פיקסלים). אגב ראוי להסביר כי הנתון אותו נוהגות החברות לציין בהקשר לעיניות ומסכים הוא שיקרי (או לפחות מטעה). דור העיניות האחרון של סוני מוצג כבעל רזולוציה של 2.4 מגה פיקסל – בפועל מדובר על 2.4 מליון נקודות ולא פיקסלים (כידוע כל פיקסל מורכב משלושה צבעים ולפיכך יש לחלק מספר זה ב-3 בכדי לקבל את מספר הפיקסלים – במקרה זה כ-800 אלף).

יתרונות נוספים של העינית החדשה – זמן תגובה נמוך במיוחד – פחות מ-0.01 שניות ובהירות של גבוהה במיוחד (200 ויותר cd/m2).

העיניות החדשות של סוני (קרדיט: ZOL.COM.CN)

ZOL SONY next gen OLED

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *