ראשי מבזקים הכרזות ההכרזה הגדולה של קנון היום בלילה

ההכרזה הגדולה של קנון היום בלילה

0
0

היום בשעות הלילה המאוחרות צפויה ההכרזה הגדולה של חברת קנון בהוליווד (עליה דיווחנו כאן מספר פעמים בעבר). מה צפוי בהכרזה הגדולה? Canon EOS 5D Mark III או אולי דווקא משהו אחר לגמרי?

כל העיניים יהיו נשואות היום להוליווד בשעות הלילה כאשר חברת קנון תכריז על מה שהיא מכנה Historic Global Announcement. קנון מתכננת אירוע הוליוודי מרשים בו ישתתפו נציגים בכירים מתעשיית הקולנוע בניהם גם הבמאי Martin Scorsese. כל האינדיקציות מראות כי ההכרזה הצפויה תגיע כנראה מתחום הוידאו המקצועי ולא מתחום הסטילס (אף שלאחרונה צולמו מספר קטעים מסרטי קולנוע ואף סרטים מלאים עם Canon EOS 5D Mark II ספק רב אם קנון הייתה עורכת אירוע כה גרנדיוזי עבור מצלמת סטילס עם יכולות וידאו, מתקדמות ככל שיהיו, בהוליווד).

באופן מפתיע ובניגוד לפעמים רבות בעבר, קנון הצליחה לשמור היטב בסוד את מהות ההכרזה הנוכחית (ומכאן גם השמועות) אך ההשערות הסבירות מדברות על מצלמת וידאו מקצועית/קולנועית (אולי אפילו 2 דגמים) בעלת חיישן גדול (Super 35mm או אולי מעבר לכך) ברזולוציה של 4K וכן מספר עדשות תואמות (בפורמט PL או בפורמט EF).

למרות שספק אם ההכרזה עצמה נוגעת למרבית צלמי הסטילס לא מן הנמנע שלפחות חלק מסוים מן הטכנולוגיות שפותחו עבורה ימצאו בצורה זו או אחרת את דרכן בעתיד גם למצלמות הסטילס של החברה (קנון תמיד התבלטה כידוע בתחום הוידאו).

בלי, ואולי דווקא עם קשר, החליטה חברת RED להכריז גם היא כמעט במקביל ובמקום קרוב מאד בהוליווד, על מצלמה קולנועית מקצועית משלה, ה-RED Scarlet אשר נחשפה כבר במידה רבה בעבר. מי שעוקב אחרי האתר זוכר בוודאי את ההשוואה המרתקת אשר ערכה חברת Zacuto בין מצלמות סטילס (ובניהן דגמים מובילים של קנון) לבין מצלמות וידאו וקולנוע מקצועיות (בניהן גם ה-RED הקודמת) במסגרת פרויקט The Great Camera Shootout 2011 אשר את שלושת חלקיו סיקרנו כאן.

ההזמנה הרשמית לאירוע

canon big announcment

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *