ראשי מבזקים Fujifilm X100 מקבלת “מעיל” עור

Fujifilm X100 מקבלת “מעיל” עור

0
0

חברת פוג’יפילם החליטה ללכת בדרכה של לייקה (או אם תרצו סיגמא) ולהכריז על מהדורה מוגבלת מיוחדת של ה-X100 הפופולארית בעלת ציפוי עור.

200 מצלמות בלבד צפויות להימכר בהונג קונג במחיר מעט נמוך מ-1600 דולרים (המחיר הרשמי של X100 עומד על כ-1200 דולרים).

אם כבר יש לכם X100 או שלא הצלחתם לשים את ידכם על אחד מדגמי המהדורה המוגבלת, חברה יפנית בשם aki-asahi מוכנה לסייע לכם להפוך X100 לייחודית באמצעות כיסוי עור בצבעים/גוונים שונים. באתר החברה ניתן למצוא דוגמאות שונות (חלקן מעניינות למדי):

leather X100

המחיר כאן זול בהרבה – קצת פחות מ-30 דולר כולל משלוח (בתוך יפן). כדאי לזכור רק שה”כיסוי” דורש לא מעט משחק עם המצלמה וצפוי להפיג את אחריות היצרן – ראו וזהרתם.

לסיום, ובלי שום קשר, ה-X100 זכתה לאחרונה לעדכון קושחה (1.11 מספרו) הכולל מספר שינויים ושיפורים בניהם ביצועי פוקוס משופרים בעיקר בתחום המאקרו כמו גם תיקונים הנוגעים לטיימר ובאגים נוספים. פרטים נוספים והורדה – מאתר חברת פוג’יפילם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *