ראשי מבזקים פטנט: מצלמת רפלקס של קנון עם מסך מגע ו-WIFI

פטנט: מצלמת רפלקס של קנון עם מסך מגע ו-WIFI

0
0

מידע מפטנט אותו הגישה קנון באפריל האחרון ואשר נחשף לאחרונה מעלה מספר נקודות מעניינות באשר לכוונותיה האפשרויות של חברת קנון, אולי כבר בדור הבא של מצלמות הכניסה של החברה.

הפטנט אותו רשמה קנון מתייחס באופן ישיר או עקיף לשלושה היבטים טכנולוגיים אשר לא קיימים כיום במצלמות רפלקס של החברה:

  • הפטנט כולל מסך המחולק לשני חלקים – החלק התחתון הוא מסך מגע המאפשר נגיעה או פעולת swipe והחלק העליון הצר יותר נועד להצגת נתונים בלבד.
  • חיישן קירבה לצד העינית המכבה את המסך (בכדי למנוע לחיצה בטעות) כאשר העין מתקרבת לעינית.
  • הפטנט מתייחס בקצרה גם לחיבור רשת אלחוטי(ואפשר שגם חוטי) אותו ניתן לראות בחלק העליון השמאלי של צילום המסך.

אין זה בלתי מתקבל על הדעת שה-Canon EOS 700D תגיע עם מסך מגע ויכולות אלחוטיות (אין כרגע אינדיקציה כלשהי על הכנסתם של אחד מן התכונות הללו לדגם מתקדם יותר של קנון). אם ההיסטוריה של קנון מלמדת אותנו משהו, אנו צפויים לראות את דגם הכניסה הבא כבר בראשית 2012 (כנראה בסביבות חודש פברואר).

כך יראה המסך של ה-700D? (קרדיט: photographybay)Touch canon displayכמו תמיד כאשר אנו עוסקים במדור בפטנטים מתחום הצילום – זיכרו כי לא כל דבר שמופיע כפטנט מגיע בסופו של דבר לחנויות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *