ראשי מבזקים האם צפויה בקרוב Sony A75 עם חיישן חדש ו-ISO משופר?

האם צפויה בקרוב Sony A75 עם חיישן חדש ו-ISO משופר?

0
0

הידיעה הבאה ללא ספק מוזרה מאד. לפני מספר שבועות במהלך שיחה עם מנהל האתר sonyalpharumors איתו אנו נמצאים בקשר קבוע, סיפר לנו האחרון כי ממקורות שונים התברר לו שסוני צפויה להכריז על מצלמה נוספת בליין החדש אשר תכונה A75.

מה צפוי להיות במצלמה החדשה? באותה העת לא היו פרטים רבים (ולכן גם לא פרסמנו ידיעה). כעת מתחילים (אולי) להתברר פרטים והם ללא ספק מוזרים ומפתיעים ביותר. לכאורה לפחות, ה-Sony A75 צפויה להיות גרסה מעט שונה של ה-A77 בעלת רזולוציה נמוכה יותר (חיישן שונה) אך רגישות (ISO) גבוהה באופן משמעותי. הבדל נוסף – מהירות הצילום בדגם החדש צפויה להיות גבוהה יותר (נזכיר רק שכבר עתה מהירות הצילום של ה-A77 היא הגבוהה ביותר בשוק – 12 פריימים לשנייה אם כי עם פוקוס בלתי משתנה).

אם לומר את האמת אנו עדיין מתקשים לעכל את המידע. ל-A77 אכן רגישות נמוכה מעט ממה שמשתמשים מסוימים קיוו (היא נופלת מזו של ה-D7000 לדוגמא אם כי הרזולוציה שלה כמובן גבוהה משמעותית). אם אכן תכריז סוני על גרסה בעלת רגישות משופרת (גם אם על חשבון רזולוציה מסוימת) בהחלט אפשר שיהיה לה שוק מכובד. מיותר לציין שאין כל אישור רשמי מחברת סוני בעניין.

ה-A77 – בקרוב גרסה חדשה עם רגישות משופרת?

Sony A77 front lcd

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *