ראשי מבזקים מחליפתה של הפנסוניק LX5 תהיה בעלת חיישן גדול יותר?

מחליפתה של הפנסוניק LX5 תהיה בעלת חיישן גדול יותר?

0
0

בשיחה אותה קיים האתר techradar בשבוע שעבר עם נציג בכיר בחברת פנסוניק עלו מספר נקודות מעניינות. ראשית, בניגוד ל-LX3 של חברת פנסוניק, ה-LX5 אשר הוכרזה ב-2010 לא הייתה הצלחה מסחררת (כך על פי נציג החברה עצמו). מסיבה זו שוקלים כעת בפנסוניק לפתח חיישן גדול אף יותר עבור מצלמת הדגל הקומפקטית הבאה שלהם.

החיישן המשולב ב-LX5 הוא אחד הגדולים ביותר המשולבים במצלמות קומפקטיות (אם כי הוא כמובן קטן משמעותית מכל חיישן של מצלמה בעלת עדשות מתחלפות) כפי שניתן לראות בין השאר בטבלת השוואת גדלי החיישנים שלנו:

Sensor sizes newעד כמה תגדיל פנסוניק את החיישן? נציג חברת פנסוניק התבדח בראיון כי החברה תשקול להגדיל את החיישן לגודל של החיישן המצלמת ה-V1 החדשה של ניקון. אנו לא מבינים מדוע מדובר באמירה הומוריסטית וזאת משום שבשוק ניתן למצוא כבר כיום מצלמות בעלות עדשות קבועות וחיישנים גדולים אף יותר דוגמת ה-X100 של פוג’יפילם (אם כי למען ההגינות מחירהן גבוהים משמעותית). מצד שני היה מעניין לראות דגם עתידי של ה-LX5 עם חיישן מיקרו 4/3 ועדשה איכותית קבועה. כך או כך מדובר כפי הנראה בהכרזה שתיקח עוד קרוב לשנה כפי שהסביר הנציג בראיון.

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *