ראשי מבזקים האם בכל זאת נראה Canon EOS 5D Mark III בקרוב?

האם בכל זאת נראה Canon EOS 5D Mark III בקרוב?

0
0

בשבוע שעבר פרסמנו כי בשני מוקדים בארה”ב ובקנדה נערכו לאחרונה מבצעים חסרי תקדים על דגמי ה-Canon EOS 5D Mark II אשר חתכו את מחירה של המצלמה אל מתחת לרף 2000 הדולרים (כ-500 דולר פחות מן המחיר הרשמי).

ידיעה זאת העלתה את התהיה האם מדובר במבצע מכירות מקומי ונקודתי (אחד המבצעים היה תקף ליום אחד בלבד) או בשלב ראשון בדרך לניקוי המחסנים מן הדגמים הוותיקים לקראת צאתו של דגם חדש. התשובה שלנו לתהיה זו הייתה כי בשלב זה כל סימנים מראים כי מדובר במבצע מקומי בלבד וה-Canon EOS 5D Mark III תגיע כנראה רק בראשית השנה הבאה.

כעת מגיע מידע נוסף מחברת קנון עצמה המשחררת מבצע instant rebate של 100 דולרים על ה-Canon EOS 5D Mark II (בתוקף עד לסוף החודש הבא בארה”ב). כמו במקרה הקודם סביר להניח כי מדובר במבצע שאין מאחוריו מטרה סמויה אבל ריבוי האותות עשוי להצביע אולי על פרשנות שונה.

פרשנות כזו בדיוק ניתן למצוא לאחרונה באתר eoshd. שם מבססים את טענתם על שחרור קרוב של ה-Canon EOS 5D Mark III (אולי כבר בעוד כחודש) על מספר נקודות:

  • קישור בין קמפיין אותו עושה קנון עם הבמאי (והשחקן לשעבר) Ron Howard עבור ליין ה-EOS להכרזה הצפויה בראשית נובמבר בהוליווד (הכרזה בה על פי השמועות עד כה תוכרז מצלמת וידאו מקצועית).
  • שורה של מבצעים לדגם ה-Canon EOS 5D Mark II (בין השאר אלו שהזכרנו כאן).
  • הכרזתו של חיישן ה-DIGIC 5 החדש עבור שתי מצלמות קומפקטיות (אירוע דומה קרה לפני מספר שנים ואחריו הושקה ה-Canon EOS 5D Mark II).

למרות העדויות אנו עדיין מעט ספקנים – את התשובה נגלה כנראה בשבועות הקרובים.

אילוסטרציה של ה-Canon EOS 5D Mark III

Canon EOS 5D MARK III romur video

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *