ראשי מבזקים לייקה – מצלמה חסרת מראה בדרך ופתרון לבעיית כרטיסי הזיכרון עוד לא

לייקה – מצלמה חסרת מראה בדרך ופתרון לבעיית כרטיסי הזיכרון עוד לא

0
0

בראיון אותו נתן לאחרונה מנכ”ל חברת לייקה Alfred Schopf לאתר asiaone חזר האחרון שוב על כוונתה של חברת לייקה להכריז על מצלמה חסרת מראה. Schopf הוסיף כי הוא רואה את מיקומה של המצלמה חסרת המראה בליין של לייקה בין ה-X1 הקומפקטית המתקדמת בעלת החיישן הגדול ל-M9.

Schopf הוסיף כי הוא חש אי נוחות מסויימת עם הקונספט של מצלמה קומפקטית (חסרת מראה) בעלת עדשות מתחלפות כאשר גוף המצלמה קטן אך בשל גודלו של החיישן העדשות נותרות גדולות (והופכות את המערכת כולה למסורבלת). מסיבה זו אומר Schopf “נצטרך לשקול הייטב בלייקה איזה חיישן נשלב במצלמה החדשה (רמז – חיישן קטן מ-APS-C?) ואילו תכונות יהיו לה”.

אנו דיווחנו כבר בעבר כי לייקה עובדת על מצלמה חסרת מראה וזאת ככל הנראה תוכרז בתערוכת פוטוקינה אשר תערך בספטמבר 2012 (מה שאומר שעוד שינויים רבים יכולים להיערך בה).

בנושא אחר, חברת לייקה שיחררה לפני מספר שבועות הודעה כי היא מנסה לטפל בבעיה שנתגלה בעת שימוש בכרטיסי זיכרון מסוימים עם מצלמת ה-M9. עד כה מסתבר שהבעיה מורכבת מאד ופיתרון טרם נמצא אך בלייקה מבטיחים לנו כי הם עובדים על העניין ומקווים לשחרר פרטים נוספים בקרוב.

M9 טיטניום – הבעיה עוד קיימת (צילום: אופיר אילוז)

leica m9 titanium ofir iluz

 

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *