ראשי מבזקים מצלמות קומפקטיות חדשות של קנון עוד השבוע?

מצלמות קומפקטיות חדשות של קנון עוד השבוע?

0
0

אם יש אמת במידע המגיע מן האתר canonrumors אנו צפויים השבוע למקבץ נוסף של מצלמות קומפקטיות ומצלמות אולטרה זום מכיוונה של חברת קנון.

ההכרזה הקודמת של החברה בחודש שעבר על שלושה דגמים בסיסיים למדי שלא הציגו חידושים משמעותיים כלשהם, התקבלה באופן צונן למדי לפיכך יהיה מעניין לראות על מה תכריז (אם תכריז) קנון השבוע.

הדגם הראשון עליו מדובר הוא ה-PowerShot SX40 HS – מצלמת אולטרה זום אשר תחליף על פי השמועה את ה-PowerShot SX30 IS אשר הוכרזה לפני שנה. הזום צפוי כפי הנראה להישאר דומה – 35X אך החיישן ישתנה – 12 מגה פיקסל במקום 14 (קנון ירדה כבר מספר פעמים ברזולוציה של חיישנים במצלמות קומפקטיות לאחר שגילתה שבאופן כזה ניתן דווקא לשפר את איכות התמונה).

הדגם השני הוא סיפור מעט יותר “בעייתי”. בין אוגוסט לספטמבר 2010 השיקה קנון שני דגמי מצלמות קומפקטיים מתקדמים ה-PowerShot S95 וה-PowerShot G12. שני הדגמים עושים שימוש בחיישן גדול יחסית (“1:1.7) בן 10 מגה פיקסל. בשלב זה לא ברור האם קנון תכריז על גרסה חדשה לאחד משני הדגמים או לשניהם (G13 ו/או S100). גם כאן מדובר על הכנסתו לשימוש של חיישן חדש בן 12 מגה פיקסל (אם כי הוא יהיה כנראה שונה מזה אשר ישולב ב-PowerShot SX40 HS).

כרגיל, שמועות אנו ממליצים לקחת עם קורטוב של זהירות.

G12 תוחלף בקרוב?

Canon G12

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *