ראשי מבזקים העדשות הצפויות למצלמה חסרת המראה של ניקון נחשפות?

העדשות הצפויות למצלמה חסרת המראה של ניקון נחשפות?

0
0

אם המידע אותו הבאנו כאן בתקופה האחרונה מדויק אנו צפויים לחשיפה של המצלמה חסרת המראה של ניקון ב-21 לחודש. אך מה לגבי עדשות? פרטים ראשונים אפשריים צצים כפי הנראה גם אודותיהן היום.

האתר nikonrumors מדווח היום על 3 מתוך 4 העדשות הקומפקטיות במיוחד הצפויות להיות מוכרזות עם המצלמה חסרת המראה (כדאי לזכור כי החיישן החדש יחייב יצירת תושבת חדשה ומכאן שגם עדשות חדשות אם כי כפי הנראה תהיה אפשרות להרכיב גם עדשות קיימות, אולי באמצעות מתאם).

  • 10mm f/2.8 pancake lens.
  • 10-30mm f/3.5-5.6 VR lens.
  • 10-100mm f/4.5-5.6 VR super zoom lens.

ראוי לזכור כי הקרופ פקטור של החיישן החדש צפוי להיות גדול משמעותית מזה של חיישני ה-DX הנוכחיים של החברה (וגם גדול מזה של פורמט המיקרו 4/3 של פנסוניק/אולימפוס). השמועות מדברות על סביב 2.6X ולפיכך יש להכפיל את המספרים המצויינים כאן ולקבל את אורך המוקד האקוויולנטי ב-35 מ”מ בכדי לקבל מושג ברור יותר על טיב העדשות.

החיישן של הניקון החדשה?

Nikon mirorless sensor

בהקשר מעט שונה ניקון צפויה להכריז היום או מחר על “משהו” (כפי הנראה מדובר בהכרזה קטנה) – כך לפחות מדווח nikonrumors בידיעה נפרדת. אנו נדווח כמובן כשהעניינים יתבהרו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *