ראשי מבזקים הכרזות פנטקס עובדת על מתאם עדשות עבור מצלמת ה-Q

פנטקס עובדת על מתאם עדשות עבור מצלמת ה-Q

0
0

כזכור חברת פנטקס הכריזה על מצלמת ה-Q הזעירה בעלת העדשות המתחלפות בחודש יוני השנה. אלא שלמצלמה יש תושבת עדשות ייחודית והיא מתפקדת עם מגוון עדשות מצומצם (ובשלב זה לא איכותי במיוחד). כעת החליטה החברה לחשוף לקהל הרחב מתאם עליו היא עובדת בימים אלו אשר יאפשר למשתמשי המצלמה לחבר עדשות קיימות של חברת פנטקס.

האתר DC-WATCH היפני פרסם אמש תמונות ראשונות של המתאם העתידי (אשר שמו הזמני הוא KQ Mount Adapter). חשוב לזכור כי בשל גודלו הזעיר של החיישן המשולב ב-Q (מקביל לזה המצוי במצלמות קומפקטיות) עדשות רגילות ישנו את אורך המוקד האקוויולנטי שלהם בצורה קיצונית (פי 5 לערך) ומכאן שגם עדשות קצרות יחסית יהפכו לעדשות טלפוטו (לטוב ולרע כמובן). אין בשלב זה פרטים על מועד השקה מתוכנן או מחיר ומהתרגום האוטומטי קשה למדי להבין האם המתאם יתמוך בהעברת פוקוס אוטומטי.

ה-KQ Mount Adapter (צילום: DC-WATCH)

Pentax KQ Mount Adapter

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *