ראשי מבזקים סוני כבר מתכננת ליין מצלמות ועדשות מקצועי לשנה הבאה

סוני כבר מתכננת ליין מצלמות ועדשות מקצועי לשנה הבאה

0
0

סוני בקושי נתנה לנו להתאושש מן ההכרזה הגדולה שלה ביום רביעי שעבר וכבר מגיעים דיווחים מכיוונה לגבי תוכניות לליין צילום מקצועי חדש לשנת 2012.

הפרטים בשלב זה עודם ראשוניים למדי אבל בראיון שנתן Sean Ellwood, בכיר בחברה סוני לאתר Electronicsnews.com.au ניתן היה למצוא כמה רמזים מעניינים בקשר לתוכניותיה של החברה בתחום המקצועי ובכלל:

  • מצלמות בעלות מראה חצי שקופה (וחסרות מראה לחלוטין) הן העתיד של סוני. החברה כבר הודיעה זאת בעבר – לא עוד עיניות אופטיות – גם במצלמות המקצועיות.
  • במקום להתחרות בקנון/ניקון באותם כלים החליטו בסוני ללכת על כיוון שונה – הקונספט של מצלמה בעלת מראה שקופה למחצה הוא התוצאה (וההימור הגדול של סוני. ע.ג.) גם בתחום המקצועי.
  • כאשר תציג סוני ליין מקצועי הדבר יעשה לא כמוצר בודד אלא כחלק מפתרון כולל בדומה למה שעושה החברה בתחום ה-broadcast.
  • ה-A77 וה-A65 מיוצרות ביפן ומפעל החיישנים המשולבים בהם לא נפגע בצונאמי וברעידת האדמה בתחילת השנה ביפן.
  • Sean לא היה מוכן להגיב בראיון בנוגע לשאלה האם עינית ה-OLED החדשה בה עושה החברה שימוש מיוצרת על ידי סמסונג (ידיעה אשר פרסמנו כאן בעבר).

על פי מפת הדרכים של חברת סוני בשנה הבאה מתוכננות לפחות 3 עדשות עבור מצלמות ה-NEX:

  • עדשת זום “סטנדטי” איכותית (סוני הכריזה כזכור על עדשת 16-50 מ”מ צמצם f/2.8 בשבוע שעבר ולפיכך אפשר להניח שנראה עדשה בטווח של 24-70 מ”מ או טווח דומה).
  • עדשת זום רחבה.
  • עדשות טלפוטו בינונית (אפשר להניח שמדובר בעדשת פריים הנעה בין טווח של 80 ועד אולי 150 מ”מ אבל קשה להעריך במדויק בשלב זה).

הפתעות נוספות מסוני צפויות כנראה כבר לקראת תערוכת CES שתתקיים באמצע ינואר 2012 בלאס ואגס – אנחנו נמשיך לעקוב.

ה-A77 של סוני – בשנה הבאה צפויים דגמים מקצועיים בעלי חיישני Full Frame

Sony A77 front side

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *