ראשי מבזקים האם אדובי מתכננת שירות ענן לצלמים?

האם אדובי מתכננת שירות ענן לצלמים?

0
0

חברת אדובי פרסמה בבלוג הרשמי של תוכנת הפוטושופ ידיעה מעניינת הכוללת רמזים אפשריים לכוונותיה של החברה לפתח שירות אשר יאפשר לצלמים (ומשתמשים בכלל) לשתף את כל מאגר התמונות שלהם על פני אמצעי אחסון שונים ממחשבים שולחניים וניידים ועד להתקנים דוגמת טאבלטים ומכשירים סלולאריים.

כיצד מתכננת אדובי לעשות זאת? בבלוג אין פירוט ברור והכותב מציין רק כי החברה עובדת על הנושא, אבל ברור לגמרי כי בכדי ליצור סנכרון קל ונוח בין תמונות על מכשירים שונים המחוברים לרשת, אחת השיטות היעילות ביותר תהיה באמצעות שירות ענן. כמובן שישנן שיטות שונות ליישם מאגר תמונות מסונכרן ברשת ומבחינות רבות קיימים כיום שירותים רבים דוגמת Dropbox (ולא מעט שירותים דומים אחרים) אשר מאפשרים סינכרון של קבצים בכלל ותמונות בפרט בצורה נוחה מאד, אלא שאדובי יכולה להציע פיתרון המשולב היטב עם מוצרים אחרים של החברה ובמיוחד תוכנת הפוטושופ דבר אשר עשוי לקסום למשתמשים מקצועיים רבים. כל זאת במידה והחברה תשכיל להציע ערך מוסף לשירות הענן שלה וכמובן תמחור תחרותי. אנו נמשיך לעקוב.

אדובי – מתכננת ענן? (קרדיט: Adobe)

Photoshop cloud

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *