ראשי מבזקים שתי הכרזות נוספות צפויות מניקון בספטמבר?

שתי הכרזות נוספות צפויות מניקון בספטמבר?

0
0

רבים התאכזבו הבוקר כשחברת ניקון הכריזה על 6 מצלמות קומפקטיות ולא על מצלמות רפלקס או מצלמות חסרות מראה. אך אם להאמין לידיעה המתפרסמת היום ב-nikonrumors (אשר ביומיים הקודמים להכרזה היום היה מדוייק למדי), אנו צפויים לשתי הכרזות נוספות בחודש הבא.

הראשונה צפויה להיות “קשורה” לתחום הרפלקסי ותכלול חידוש של מוצר קיים – לנו מעט קשה לחשוב על מוצר בליין המצלמות של ניקון המחייב חידוש בלבד ולא שדרוג של ממש (אפשר אולי ומדובר דווקא בעדשה?).

ההכרזה השנייה צפויה על פי הדיווח להיות של המצלמה חסרת המראה של ניקון בתוספת ארבעה עדשות. אגב, פנסוניק צפויה לעשות לניקון חיים קשים וזאת משום שמטרתה של ניקון הייתה ליצור מוצר בעל עדשות קטנות באמת, אלא שפנסוניק צפויה להכריזה כנראה עוד השבוע על ליין עדשות קל וקומפקטי במיוחד (סדרת פנסוניק X) אשר יהפוך את מצלמות החברה לאטרקטיביות עוד יותר עבור מי שמעוניין במצלמה בעלת עדשות מתחלפות אבל אינו מעוניין במשקל ובעיקר בנפח גדול.

החיישן של המצלמה חסרת המראה העתידית של ניקון – תוכרז כבר בחודש הבא?

Nikon mirorless sensor

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *