ראשי מבזקים סיכום ההכרזות הצפויות בחודש אוגוסט

סיכום ההכרזות הצפויות בחודש אוגוסט

0
0

כידוע בימים הקרובים צפויות הכרזות רבות מאד בתחום הצילום מטעם מרבית החברות הגדולות. ניסינו לעשות מעט סדר למי שלא עקב:

  • קנון – היום הכריזה קנון כצפוי על 3 דגמי מצלמות קומפקטיות, פלאש זעיר ו-5 מדפסות פוטו (מתוכם שתיים מתקדמות מאד לצלמים). אף שקנון כנראה לא אמרה את המילה האחרונה השנה ויש סבירות גבוהה להכרזה על עדשות ולפחות מצלמה רפלקסית אחת השנה, ספק רב אם הדבר יקרה החודש.
  • ניקון – הכרזותיה הצפויות של חברת ניקון הן ללא ספק הסוד הגדול של התעשיה בימים אלו. החברה צפויה להכריז מחר (ה-24 לאוגוסט) על ליין מוצרים חדש ועד כה הצליחה לשמור בסוד את מהות ההכרזה למרות ששמועות רבות מדברות בימים האחרונים על מצלמות קומפקטיות בלבד (כולל מצלמה עמידה למים). אפשרויות נוספות אשר סבירותן משתנה הן D4 ו-D800, מצלמה חסרת מראה ו-D400. שתי הראשונות יופיעו כפי הנראה עוד השנה אך לא ברור האם מחר.
  • סוני – ההכרזה הגדולה ביותר בתקופה הקרובה היא זו הצפויה מחברת סוני מחר. שורה ארוכה מאד של מוצרים יוכרזו כפי הנראה בשעות הבוקר בניהם ה-A77, A65, NEX-7, NEX-5N ומספר עדשות של חברת סוני וחברת קרל זייס יחד עם מספר מוצרים נלווים.
  • פנסוניק – חברת פנסוניק צפויה להכריז, כפי הנראה עוד השבוע, על ליין עדשות חדש ומתקדם אשר יכונה כך על פי הדיווחים X ויהיה קטן וקל במיוחד אך איכותי.
  • סמסונג – חברת סמסונג צפויה כפי הנראה להכריז עוד במהלך החודש הנוכחי על ה-NX200 עליה דיווחנו כאן אמש.
  • פוג’יפילם – חברת פוג’יפילם צפויה להשיק דגם מוקטן של מצלמת ה-X100 הפופולארית שלה. הדגם אשר יכונה כפי הנראה X50 (או X10) יכלול חיישן קטן (בדומה ל-Q של פנטקס או אולי למצלמה חסרת המראה של ניקון) וצפוי להיות דומה חיצונית ל-X100.

בשלב זה לא ידוע על הכרזות של פנטקס, ריקו, אולימפוס, לייקה או אף אחת מחברות העדשות הגדולות (אשר בחודשים האחרונים היו שקטות במיוחד).

חלק מן המוצרים שיוכרזו על ידי סוני מחר

Soy NEX 7 and more

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *