ראשי מבזקים שיפורים באתר: מתיחת פנים לתמונת היום של MegaPixel

שיפורים באתר: מתיחת פנים לתמונת היום של MegaPixel

0
0

אנו שמחים לבשר על סיום מקצה שיפורים יסודי אותו ערכנו למערכת תמונת היום של האתר. מעתה תמונות היום יהיו מקושרות באופן הדוק לגלריה ויאפשרו לגולשים לבחור בעצמם את התמונות שיועלו בכל יום לעמוד הראשי.

מאז פתח MegaPixel את שעריו לפני כשנה וחצי, פעלה תמונת היום במתכונת בה הגולשים העבירו תמונות לעורכי האתר באופן פרטני (באמצעות המייל), במקביל, בחודשים האחרונים חלק מתמונות היום הגיעו מגורמים שונים איתם משתף האתר פעולה.

פתיחתן של הגלריות לפני כחודש אפשר לנו להפוך את תמונת היום בעמוד הראשי לרכיב חברתי נוסף באתר. מעתה אין עוד צורך לשלוח תמונות במייל – תמונות אותן יש ברצונכם להציע כתמונות יום יש לפרסם בגלריה (לאחר הרשמה קצרה אם אינכם רשומים כמובן) והתמונה אשר תזכה במספר ההצבעות הגבוה ביותר ב-24 השעות שעברו (בכל יום ב-12:00 בלילה) תועלה באופן אוטומטי לעמוד הראשי.

בנוסף כל תמונה שתיבחר כתמונת היום תקבל אות (בצורת מדליה) אשר יישאר באתר גם בהמשך וציון לתאריך בו הופיע כתמונת יום ולקטגוריה בה הופיעה.

בתקופה הקרובה אנו מתכננים שיפורים נוספים הנוגעים למערכת הגלריות – יש למה לצפות…

האות לתמונת היום הנוכחית:

picture of the day

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *