ראשי מבזקים פרטים נוספים אודות ה-A77 של סוני נחשפים

פרטים נוספים אודות ה-A77 של סוני נחשפים

0
0

אחת המצלמות המדוברות ביותר בשנה האחרונה היא ללא ספק ה-A77 של סוני עליה כתבנו כאן כבר עשרות ידיעות שונות. ככל שהמתקרבת ההשקה (לקראת סוף החודש הנוכחי) מתפרסמים להם פרטים נוספים על המצלמה שצפויה להיות פורצת דרך מבחינות רבות (עינית דיגיטלית ברזולוציה גבוהה בטכנולוגיית OLED היא אולי אחת הבולטות שבהן).

כעת מתפרסמים להם פרטים נוספים באתר של ידידנו מ-sonyalpharumors פרטים נוספים אודות המצלמה:

  • ל-A77 לא יהיה CIPA  של 500 תמונות כפי שנטען בעבר – מספר זה נוגע לצילום במצב Live-View – באמצעות שימוש בעינית המספר צפוי להיות גבוה יותר.
  • ה-A77 תשלב אפשרות לכיוון מדויק של עדשות (AF fine tuning) ושמירה של עד 30 עדשות בזיכרון – תכונה דומה קיימת לדוגמא ב-D7000 של ניקון ובדגמים מתקדמים נוספים.
  • מערכת הפוקוס האוטומטית של ה-A77 צפויה להיות מהירה במיוחד (ואלו אשר התנסו בה דיווחו כי גם מדוייקת יותר מזו של קנון/ניקון אם כי זה נושא שייבדק עם שחרור המצלמה).
  • ה-Time Lag של המצלמה (הכוונה כנראה לזמן בין לחיצה לצילום) יעמוד על 0.02 שניות (מדובר בנתון אשר לצלם קשה לאמוד משום שבמרבית המקרים גם זמן הפוקוס מחושב והוא לרוב ארוך משמעותית).
  • ה-A77, הגריפ המתוכן לה ועדשת ה-16-50 צמצם f/2.8 – כולם עמידים לאבק ולחות. מחיר הגריפ אגב (ששמו בישראל צפוי להיות VG-C77AM) יעמוד על כ-300 דולר והוא יהיה גדול במיוחד.

אבהטיפוס המוקדם של ה-A77 בתערוכת פוטוקינה 2010 (צילום: עידו גנוט)

Sony A77 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *