ראשי מבזקים סוני: עינית OLED חיצונית ל-NEX-5N?

סוני: עינית OLED חיצונית ל-NEX-5N?

0
0

הינה ידיעה מעניינת מאד בשולי ההכרזות הגדולות הצפויות ככל הנראה לקראת סוף החודש מסוני. על פי המתפרסם היום באתר sonyalpharumors חברת סוני צפויה להכריז באותה מסיבת עיתונאים לא רק על מצלמות ועדשות חדשות אלא גם על עינית דיגיטלית בטכנולוגיית OLED (בדומה לזו שתגיע עם ה-A77 וה-NEX 7 כפי הנראה). ההבדל העיקרי עשוי להיות ברזולוציה – 2.4 מליון פיקסלים לעומת כ-3 מליון על פי הדיווח בעיניות אשר יגיעו עם דגמי המצלמות המתקדמים של החברה – עדיין אגב פי 2 לפחות מהעיניות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק.

נקודה מעניינת נוספת המוזכרת בידיעה – העינית לא תתאים כפי הנראה לדגמים ישנים יותר בליין ה-NEX – מוזרה עוד יותר היא הטענה כי העינית לא תתאים גם ל-NEX C3 החדשה עליה הכריזה סוני זה לא מכבר. עדיין מדובר אחרי הכל בשמועה ומעט משונה  שסוני תכריז על שתי סוגי עיניות שונות באותו האירוע – מצד שני רק לאחרונה הכריזה אולימפוס על עינית חדשה (VF-3) ומתקדמת פחות (וזולה יותר) מהדגם אשר היה בנמצא עד כה (VF-2) – כך שאולי גם פה שיקולי עלות משחקים תפקיד. אנו נמתין ל-24 לחודש ונדווח.

עינית אופטית על מצלמת NEX-5 של סוני (מותאמת לעדשה אחת בלבד)

Sony NEX 5 viewfinder

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *