ראשי מבזקים האם סיגמא מפתחת חיישן Foveon פורמט מלא?

האם סיגמא מפתחת חיישן Foveon פורמט מלא?

0
0

ה-SD1 “החדשה” של סיגמא גרמה ללא מעט הרמות גבה בעיקר בשל מחירה (אשר ירד אמנם בפועל אך נותר גבוה מאד). כעת מתפרסמת ידיעה על פיה סיגמא הודיעה כי היא עובדת על חיישן חדש אשר עשוי להיות חיישן פורמט מלא (Full Frame) הראשון המבוסס על טכנולוגיית ה-Foveon התלת שכבתית של החברה.

אין פרטים על החיישן החדש בשלב זה אבל אם יש אמת בדיווח הקודם של ה-British Journal of Photography מתערוכת פוטוקינה 2010 אזי סיגמא אכן עובדת על חיישן גדול יותר בטכנולוגיית ה-Foveon – אנו יכולים רק לשאול את עצמנו מה תהיה מחירה של מצלמה אשר תכיל את החיישן העתידי אם מחירה בשוק של ה-SD1 עומד על כ-7000 דולר כיום.

אם הזכרנו את ה-SD1 – הרי שבידיעה המקורית באתר photorumors מוזכר כי למצלמה אין כלל יכולת עבודה במצב Live-View (שלא לדבר על יכולת צילום וידאו) והחברה עושה מאמץ לעבוד על שינוי תוכנה שיאפשר לה לבצע זאת באופן אמין בהמשך.

סיגמא SD1 – הדגם הבא עם חיישן FF? (קרדיט: Sigma)

Sigma SD1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *