ראשי מבזקים הסוד הגדול של הסוני NEX 7 נחשף – מצלמה דמויית ריינג’פיינדר?

הסוד הגדול של הסוני NEX 7 נחשף – מצלמה דמויית ריינג’פיינדר?

0
0

אמש פרסמנו כי ה-NEX 7 של סוני צפויה לעלות 1200 דולר. קצת התקשנו לעכל את הסכום והיום מתברר (אולי) מדוע מדובר בעלות כה גבוהה. ובכן, אם להאמין לידיעה המתפרסמת היום באתר sonyalpharumors התמונה שאתם רואים לפניכם מייצגת אבטיפוס של ה-NEX 7 הכולל עינית (OLED דיגיטלית ברזולוציה גבוהה במיוחד בדומה לזו המצויה ב-A77) אבל בסגנון המזכיר מצלמות ריינג’פיינדר (ל-X100 של פוג’יפילם צורה דומה אם כי שם מדובר במנגנון אופטי/דיגיטלי היברידי אותה פיתחה פוג’יפילם).

כמה דברים בחלק העליון של המצלמה לא מסתדרים לנו לגמרי (במיוחד שני הכפתורים הכסופים מצד ימין ללא כיתוב בחלק העליון של המצלמה). אך אפשר ובאמת מדובר באב טיפוס. העדשה על פי הידיעה היא עדשת הקיט של המצלמה (ככל הנראה) והיא תהיה עדשת זייס 24 מ”מ צמצם f/1.8 (מה שאולי מסביר את המחיר הגבוה של המצלמה).

האם מדובר בתמונה אוטנטית? האם כך אכן תראה ה-NEX 7 ואם כן האם זאת באמת תהיה המצלמה חסרת המראה “המקצועית” הראשונה בשוק? (ותקדים בכך את ניקון/קנון) – כל זאת נדע כנראה בקרוב.

 

prototyoe NEX 7 image

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *