ראשי מבזקים האם סמסונג צפויה להכריז בקרוב על NX1000 זעירה?

האם סמסונג צפויה להכריז בקרוב על NX1000 זעירה?

0
0

הידיעה הבאה העוסקת בחברת סמסונג מעניינת במיוחד לאור הראיון אותו קיימנו בשבוע שעבר עם נציג בכיר של החברה בתל אביב. שמועה אשר פורסמה באתר mirrorlessrumors עוסקת בכך שחברת סמסונג עשויה להכריז על סדרה חדשה של מצלמות חסרות מראה אשר הראשונה בה תהיה מצלמה בשם NX1000 אשר תתחרה באופן ישיר ב-GF3 החדשה של פנסוניק ובאולימפוס PEN mini E-PM1.

מה צפוי ב-NX1000 על פי השמועה – התשובה, מפרט מסקרן למדי:

  • מבנה גוף זעיר (אין הגדרת גודל מדוייקת אבל אפשר לשער שמהנדסי סמסונג לא ירשו לאולימפוס ופנסוניק להוביל בנושא המזעור).
  • טכנולוגיית DualView – מסך מגע ראשי גדול בן 4 אינצ’ בטכנולוגיית OLED ומסך קדמי בן 1.8 אינצ’ (טכנולוגיה דומה משולבת כיום במצלמות הקומפקטיות של החברה ומאפשרת צילום עצמי נוח).
  • WiFi מובנה – לראשונה במצלמה בעלת עדשות מתחלפות – אפשר לשער שכמו ה-SH100 אותה ניסינו לאחרונה גם היא תוכל לתקשר עם אפליקציות סלולאריות ולשדר מידע לרשת.

בראיון אותו קיימנו עם נציג חברת סמסונג נאמר לנו באופן מפורש כי החברה מתכננת הרחבה של ליין המוצרים בתחום המצלמות חסרות המראה – אנו קיווינו כי סמסונג תתפתח לכיוון מצלמות מקצועיות למחצה ומקצועיות אך התיאור של ה-NX1000 מתאים הרבה יותר לקו העסקי של החברה בשלב זה.

NX1000 – תהיה קטנה מה-NX100 עם WIFI מובנה?

NX100 front hands

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *