ראשי מבזקים הכרזות חברת הסלבלד עוברת לידיים גרמניות

חברת הסלבלד עוברת לידיים גרמניות

0
0

בהודעה שהתפרסמה מוקדם יותר היום על ידי חברת הסלבלד נמסר כי החברה סיימה לאחרונה תהליך רכישה מלא על ידי קבוצת VENTIZZ Capital Partners מגרמניה. הקבוצה הגרמנית היא בעליה של מספר חברות הייטק מכל רחבי העולם ומתמקדת בין השאר בטכנולוגיות ירוקות דוגמת תאים סולאריים ואנרגיית רוח.

רכישה של חברת צילום על ידי גורם שאינו משוייך לתעשיית הצילום הינו עניין נדיר למדי. מרבית הרכישות הגדולות בשנים האחרונות התבצעו על ידי גורמים וותיקים בתעשיה. כך למשל נרכשה חברת ליף על ידי חברת Phase One ב-2009 ואילו חברת טוקינה צורפה ב-2010 לקבוצת THK הכוללת בנוסף גם את קנקו ו-Hoya (האחרונה היא גם חברת האב של פנטקס אשר רכשה אותה ב-2008). אחת הרכישות ההיסטוריות המוכרות ביותר בשנים האחרונות הייתה רכישתה של חטיבת הצילום של חברת מינולטה על ידי סוני ב-2006.

בשלב זה לא נראה כי הרכישה צפויה להשפיע על קו המוצרים של החברה או לגרום לזעזועים אחרים כלשהם, אך נותר לראות כיצד תשפיע הרכישה על מהלכי החברה בטווח הארוך.

הסלבלד פרארי – האם בקרוב נראה הסלבלד מייבאך? (צילום: אופיר אילוז)

hasselblad frari box

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *