ראשי מבזקים האם קנון תפצל את ליין ה-5D Mark III?

האם קנון תפצל את ליין ה-5D Mark III?

0
0

הדגם הבא של מצלמת ה-EOS 5D Mark II הפופולארית לא יורד מן הכותרות. שמועה שפורסמה השבוע מדברת על האפשרות המעניינת לפיה חברת קנון עשויה לפצל את ליין ה-EOS 5D Mark III לשניים. הדגם הראשון יהווה גרסה משופרת של הדגם הנוכחי המיועדת לצלמי סטילס וכוללת יכולות וידאו מוגבלות יחסית. הדגם השני יכלול יכולות וידאו מתקדמות (אילו יכולות בדיוק – לא ברור).

גם אנו וגם האתר canonrumors לא נותנים אמינות גבוהה לשמועה הנוכחית. מצד שני בראיון אותו קיימנו עם נציגי חברת קנון בתערוכת פוטוקינה בשנה שעברה ניסינו לברר היכן הם עומדים בכל הקשור לנושא הוידאו במצלמות הרפלקסיות בכלל וב-5D MKII בפרט. למי שלא צפה או לא זוכר ומתעניין מומלץ בחום לצפות בשאלות ובתשובות של קנון. בין השאר נסינו לברר בזמנו האם לקנון מוכנות להיכנס לתחום הגריפים לסאונד – עניין אשר עשוי לשדרג באופן משמעותי מאד את יכולות הוידאו של ה-5D MKIII. אף שהתשובה אותה קיבלנו בזמנו הייתה שלילית הרעיון לפיו תכריז קנון על מוצרים פריפריאליים עבור הדגם העתידי ובמיוחד כאלו אשר ישדרגו את יכולות הסאונד (נקודת התורפה המרכזית של ה-5D MKII הנוכחית בכל הקשור לוידאו) נראית לנו לפחות סבירה יותר מפיצול הליין. מצד שני בעולם הצילום הכל אפשרי כנראה ואנו נאלץ להמתין בסבלנות.

5D MKII – הליין הבא יפוצל?

EOS 5D MKII

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *