ראשי מבזקים סמסונג עובדת על מצלמת פורמט בינוני עם חיישן ריבועי

סמסונג עובדת על מצלמת פורמט בינוני עם חיישן ריבועי

2
0

רק בשבוע שעבר פרסמנו ידיעה מקיפה על תוכניותיה לכאורה של חברת סמסונג לפתח מצלמת פורמט בינוני, והנה היום מגיע לעניין חיזוק ממקור נוסף הכולל גם כמה פרטים מעניינים שלא פורסמו עד כה.

האתר mirrorlessrumors מפרסם היום לא רק חיזוק לשמועות בדבר הניסויים אותם מבצעת סמסונג באבות טיפוס של מצלמות פורמט בינוני אלא גם פרטים חדשים לכאורה. הינה תקציר בנקודות:

  • אבות הטיפוס עושים שימוש בחיישן ריבועי בן 36 על 36 מ”מ (חיישן פורמט מלא הוא בן 36 על 24 מ”מ). מרבית מצלמות הפורמט הבינוני הקיימות הן בעלות חיישנים גדולים בהרבה כך שמדובר ב”חיה” מוזרה למדי.
  • כרגע בפיתוח מספר דגמים של החיישן ברזולוציות של 18 ו-34 מגה פיקסל.
  • העדשה הכסופה בתמונה הרשמית אותה שיחררה סמסונג ופרסמנו כאן גם בידיעה הקודמת היא עדשת 24 מ”מ ידנית.
  • בהמשך הדרך מתכננת סמסונג עדשות בעלות פוקוס אוטומטי, עינית דיגיטלית ועזרים דוגמת גריפ, מסך פלאש ועוד.
  • הפיתוח של פלטפורמת הפורמט הביסנוני של סמסונג נמצא כרגע בשלב שניים מתוך שלוש כאשר בשלב הבא יוחלט באופן סופי האם ומתי לשווק את המוצר.

תמונה רשמית של סמסונג המציגה את אבות הטיפוס של מצלמות הפורמט הבינוני של החברה.

Smasung medium format

מפגישות שערכנו לאחרונה עם נציגי חברת סמסונג בישראל אנו יכולים לאשר כי החברה רצינית מאד בכל הנוגע לתחום הצילום (גם אם אין לנו בשלב זה אישור עצמאי להתקדמות בתחום הפורמט הבינוני). אנו נמשיך לעדכן על הנושא ברגע שיופיע מידע חדש.

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    תומר_יפה

    30/05/2011 ב 11:20 PM

    36 על 36 ס”מ, זה לא פורמט בינוני, זה בדיוק כמו חיישן FF, רק שאפשר לבחור אחרי הצילום אם רוצים לחתוך תמונה אופקית או אנכית, בלי הצורך לסובב את המצלמה בזמן הצילום. זה יתרון נחמד כשלעצמו, אבל לא ברור לי למה הם קוראים לזה MF

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    31/05/2011 ב 12:55 AM

    אין לנו מושג איך הם ימתגו את זה בסופו של דבר. זה בטח לא פורמט בינוני סטנדרטי אבל זה בהחלט גדול מ-FF. האמת שלא חשבתי על עניין הצילום האנכחי/אופקי – זה באמת יכול להיות שימושי. מה שכן אני לא אוהב את ה-Form Factor של האבטיפוס.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *