ראשי מבזקים המפרט המלא של הסוני A35 נחשף וגם המחיר

המפרט המלא של הסוני A35 נחשף וגם המחיר

0
0

מזה זמן שאנו מדווחים על תוכניותיה הקרבות של חברת סוני להכריז על המחליפה לדגם ה-A33 (כמו גם ה-NEX 3 ודגמים נוספים) והיום מפרסם האתר sonyalpharumors את מה שנראה כמפרט המלא ביותר של המצלמה אותו נזכה לראות בטרם זאת תוכרז באופן רשמי כפי הנראה לקראת סוף השבוע הנוכחי.

השינויים המרכזיים אותם ניתן לראות ביחס למפרט של דגם ה-A33 הקיים נוגעים לחיישן חדש בן 16.2 מגה פיקסל (כפי הנראה שונה מזה המצוי ב-A55 של סוני וב-D7000 של ניקון). ו-GPS מובנה אשר עד כה היה נחלתו הבלעדית של ה-A55. בסופו של דבר אם אכן אלו הם השינויים מדובר בדגם הדומה מאד לדגם ה-A55 הנוכחי – היתרון המרכזי צפוי להגיע ככל הנראה מכיוון המחיר – 700 דולרים בלבד (לא ידוע בשלב זה האם המחיר הוא לגוף בלבד או לגוף עם עדשת הקיט). בכל מקרה מדובר בדגם הצפוי לעמוד ראש בראש אל מול ה-D5100 החדשה של ניקון וה-600D של קנון כמצלמת כניסה מתקדמת.

אנו נמשיך לעקוב ונביא את הפרטים הרשמיים כשאלו יפורסמו.

ה-A33 – המחליפה בדרך

A33 front side

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *