ראשי מבזקים הכרזות קנון: שרשרת האספקה תחזור לנורמה בסוף יוני

קנון: שרשרת האספקה תחזור לנורמה בסוף יוני

0
0

על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס חברת קנון צפויה להתאושש מהר מן הצפוי מרעידת האדמה שפקדה את יפן מוקדם יותר השנה. על פי המידע המתפרסם בידיעה, ההתאוששות צפויה להגדיל את המכירות הצפויות של החברה במהלך שנת 2011 בלא פחות מ-600 מליון דולר (הכנסותיה של קנון צפויות לעמוד השנה על לא פחות מ-45 מיליארד דולר). במסגרת ראיון אותו קיימה רויטרס עם מנכ”ל קנון נמסר כי החברה שוקלת להרחיב את המפעל הגדול המצוי בבנייה בדרום יפן כחלק ממגמה שמטרתה לבזר את רכיבי הייצור של החברה על פני מפעלים שונים ולמנוע פגיעות עתידיות בשרשרת הייצור של החברה.

במסגרת הראיון הדגיש מנכ”ל קנון כי החשש כרגע ממשיך להיות מפני הפסקות חשמל אשר עלולות לפגוע בהמשך הייצור התקין במפעלים ברחבי יפן. בדומה לניקון אשר העבירה בפועל את כלל ייצור המצלמות שלה מחוץ ליפן גם קנון שוקלת להרחיב את הייצור במפעליה בסין אם כי הגידול בעלויות השכר בסין בתקופה האחרונה עשוי לגרור עלייה בעלויות הייצור ובסופו של דבר עליית מחירים של מוצרי החברה.

קנון מתאוששת (צילום: נתנאל אדרעי)

Canon logo1

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *