ראשי מבזקים האם פנסוניק צפויה להכריז על דגם חדש בסדרת ה-GF ביוני? (וגם עדשת לייקה מהירה)

האם פנסוניק צפויה להכריז על דגם חדש בסדרת ה-GF ביוני? (וגם עדשת לייקה מהירה)

0
0

רק לפני שבוע הכריזה פנסוניק על דגם ה-G3 ועכשיו מגיעים דיווחים ושמועות על דגם חדש מסדרת ה-GF הקטנה והקלה של פנסוניק. על פי המידע המתפרסם באתר 43rumors היום, דגם ה-GF3 (אם אכן זה יהיה שמו) צפוי להיות מוכרז כבר בחודש הבא. אם יש אמת בשמועות מדובר בידיעה מפתיעה ומעט מוזרה שכן דגם ה-GF2 הוכרז בסך הכל בנובמבר 2010 ובתעשייה התחלופה של מצלמות ברמה מקבילה נעה לרוב סביב מחזוריות של כ-12 חודשים.

בהנחה שיש אמת בדברים אפשר ולפנסוניק תוכניות לתת דגם של ה-GF2 עם שיפורים מינוריים או למצלמה אחרת לחלוטין בסדרה (אם כי שתי האפשרויות אינן חלק מן הקו הנוכחי של פעולות החברה עד כה). ידיעה אחרת בעייתית מעט פחות קשורה בעדשת 25 מ”מ f/1.4 אותה מתכננת פנסוניק/לייקה עבור פורמט המיקרו 4/3. עדשה כזו (המקבילה לעדשת 50 מ”מ קלאסית מבחינת אורך המוקד האקוויולנטי ב-35 מ”מ) עשויה להיות תוספת אשר רבים מבעלי מצלמות פנסוניק (ואולימפוס) ממתינים לה מזה זמן רב ויהיה מעניין במיוחד לראות מה יהיה מחירה הצפוי.

ה-Panasonic GF2 – מחליפה אחרי חצי שנה?

GF2 front side1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *