ראשי מבזקים סוני – A35 ו-NEX 3C בפתח וגם עדשת מאקרו ל-NEX

סוני – A35 ו-NEX 3C בפתח וגם עדשת מאקרו ל-NEX

0
0

בשבוע האחרון דלפו להם לרשת מספר פיסות מידע אשר מעידות על כך שחברת סוני צפויה להשיק בקרוב מאד שני דגמים חדשים:

  • SLT-A35 – על פי המידע החצי רשמי, לדגם החדש אשר יחליף את ה-A33 צפויים חיי סוללה ארוכים יותר (420 תמונות עם פלאש לעומת 270 בלבד בדגם הקודם). כמו כן היא מסוגלת לצלם רצף תמונות באיכות גבוהה ארוך יותר (21 תמונות לעומת 14 בלבד ב-A33). קצב הצילום עצמו מעט איטי יותר אך עדיין מהיר מאד הודות לטכנולוגיית המראה החצי שקפה (6 תמונות בשנייה לעומת 7 ב-A33), כמו כן צפוי שיפור באורך המקסימאלי של הקלטת הוידאו (תלוי בטמפרטורת הסביבה אך בתנאים אופטימאליים עד כ-29 דקות).
  • NEX C3 – הדגם אשר צפוי להחליף את ה-NEX 3 הנוכחית. קיומה של המצלמה (כמו גם של ה-A35) זכה לאחרונה לאישור לאחר שהמדריך למשתמש הרשמי דלף לרשת דרך אתר סוני צ’כיה (והוסר לאחר זמן מה). כבר עסקנו במפרט הצפוי של המצלמה בקישור הבא.

מלבד שתי המצלמות סוני צפויה כנראה להכריז על עדשת מאקרו 30 מ”מ בעלת צמצם F/3.5 בזמן הקרוב עבור ליין ה-NEX מחירה הצפוי על פי האתר sonyalpharumors יעמוד על 260 יורו.

ה-NEX 3C – תמונה שדלפה לרשת – ההכרזה בקרוב

Sony NEX C3 front flash small

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *