ראשי מבזקים פנטקס: השקת מצלמה זעירה בעלת עדשות מתחלפות מתקרבת?

פנטקס: השקת מצלמה זעירה בעלת עדשות מתחלפות מתקרבת?

0
0

כבר דשנו לא מעט באתר בשמועות אודות ה-Pentax NC-1 ולאחרונה גם דגם נוסף הצפוי כנראה בקיץ וגם הוא יגיע ללא מראה אך עם חיישן גדול בהרבה (APS-C). בשבועיים האחרונים פורסמו שתי ידיעות נוספות המאששות את הכרזתן הצפויה של שתי המצלמות. כמו כן פורסם טיזר מתערוכה אשר התקיימה בסין בה הוצג אב הטיפוס של מצלמה חסרת מראה.

פנטקס עתידית קטנה מכוסה בד שחור – מה הם מתכננים? (מקור: sina)

Pentax NC 1 teser

אגב אם כבר בפנטקס עסקינן, האתר photorumors פרסם כי בראיון שנערך עם נציגי החברה בסין נמסר כי אין כרגע באופק מצלמת פורמט מלא של החברה (הם רואים בדגם ה-645D תשובה מספיקה לשוק המקצועי הגבוהה בטווח הנראה לעין אך אינם פוסלים זאת לעתיד) – אגב תשובה ברוח דומה קיבלנו גם אנחנו מנשיא פנטקס אותו ראיינו בתערוכת פוטוקינה 2010. בנוסף צפויה השנה עדשת זום חדשה לפורמט ה-645D הנמצאת כיום בפיתוח (מידע נוסף ניתן למצוא בידיעה שלנו בנושא מחודש מרץ 2011).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *