ראשי מבזקים סוני NEX “פרימיום” – המחיר: 1300$?

סוני NEX “פרימיום” – המחיר: 1300$?

0
0

האתר sonyalpharumors דיווח כי ממקורות אמינים נמסר לו כי סוני ממשיכה לתכנן את הכרזתן של שתי מצלמות בחודש יולי הקרוב ה-A77 וה-NEX7. שתיהן צפויות להיות מתקדמות יותר מכל המצלמות עליהן הכריזה החברה בשנה החולפת.

לפי הדיווח שתי המצלמות צפויות לעשות שימוש בחיישן חדש של סוני בן 24 מגה פיקסל, שתיהן יכללו ככל הנראה גוף מתקדם מאד הכולל כפתורים רבים ויכולות שליטה מתקדמות ואיכות בנייה גבוהה יותר מזו המקובלת בדגמים הקיימים (NEX5/A55). לא נמסר האם יעשה שימוש בעינית חיצונית או מובנית ב-NEX7 (ב-A77 העינית מובנית כמובן בדומה ל-A33/A55 וכפי שראינו כבר באבות הטיפוס שהוצגו בפוטוקינה ובתערוכת +CP שהתקיימה בראשית השנה ביפן). לטענת המקורות העינית צפויה להיות עינית דיגיטלית מדור חדש ותעשה שימוש בטכנולוגיית OLED להצגת צבע טובה יותר.

מחירה של ה-NEX7 צפוי לעמוד על פי הדיווח על 1300 דולרים (לא צויין המחיר ל-A77 אך הוא יהיה ככל הנראה גבוהה יותר). בנתיים בכל מקרה מתעכבת מחליפתה של ה-NEX3 עליה דיווחנו לא מזמן (אולי בשל המצב ביפן) וגם עדשות חדשות אשר הובטחו הן מסוני והן מקרל זייס עבור מצלמות סוני אינן נראות באופק.

שני אבות טיפוס של ה-A77 ביפן (צילום: נתנאל אדרעי)

Sony prototype A77

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *