ראשי מבזקים ראיון עם חברת קנון: מצלמות חסרות מראה, וה-EOS 5D Mark III

ראיון עם חברת קנון: מצלמות חסרות מראה, וה-EOS 5D Mark III

0
0

האתר הספרדי quesabesde ערך לאחרונה ראיון שני נציגים בכירים של חברת קנון אירופה. הינה כמה מן הנקודות המרכזיות שהועלו בראיון:

  • כשנשאל לגבי המצלמות המייצגות את הליין הנוכחי של קנון ענה מנהל תחום הרפלקס כי ה-EOS 600D יחד עם ה-EOS 60D , EOS 7D וה-EOS-1D Mark IV הן המייצגות – העורכים באתר quesabesde ראו בכך סימן להכרזה קרבה של ה-EOS 5D Mark III (אנחנו קצת יותר סקפטיים ומאמינים כי לכל המוקדם נראה את המצלמה ברבעון האחרון של השנה).
  • בכל הקשור למצלמות חסרות מראה המשיכה קנון בקו שבו החלה לפני מספר חודשים על פיו המראה (או היעדרה) אינה חשובה – מה שמשנה הוא מה השוק רוצה ובמילים אחרות קנון ממשיכה לשחק את משחק ההמתנה בתחום המצלמות חסרות המראה. למרות הזהירות הרבה (האופיינית מאד לקנון בראיונות) אחד מנציגי החברה היה מוכן לומר כי ה-EOS 1100D איננה בהכרח המצלמה הרפלקסית הקטנה ביותר שקנון מסוגלת לייצר.
  • כנשאלו נציגי קנון לגבי מצלמה רפלקסית בעלת חיישן FF במחיר הנע סביב 1000 יורו ענו כי בשלב זה נפח הייצור והעלות פר חיישן עדיין מונעים זאת אך אין זה אומר שזה יהיה המצב גם בעתיד.
  • בנוגע ל-X100 של חברת פוג’יפילם עליה נשאלו אמרו הנציגים כי בהחלט מדובר במצלמה מעניינת אשר זכתה לתשומת לב רבה אם כי מחירה (כ-1000 דולר) נראה על פניו גבוהה מידי ויש לראות האם ההצלחה השיווקית תגרור גם הצלחה מסחרית.

אם לומר את האמת לאחר קריאת הראיון נראה כי לא הרבה השתנה מבחינתה של קנון בחצי השנה האחרונה מאז הראיון המקיף אותו אנו קיימנו עם נציגי חברת קנון אירופה בתערוכת פוטוקינה 2010 – אפשר רק לקוות כי בראיונות שיתקיימו בעוד חצי שנה נשמע נעימות אחרות מכיוון החברה.

מייצגת את הליין – EOS 600D:

Canon EOS 600D

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *