ראשי מבזקים הכרזות קנון יפן: עיכוב באספקת עדשות; ארה”ב: בדיקת קרינה למצלמות

קנון יפן: עיכוב באספקת עדשות; ארה”ב: בדיקת קרינה למצלמות

0
0

אנו צפויים להיכנס בקרוב לשבוע נוסף בצל המשבר ביפן. אף שמהדורות החדשות מקדישות הרבה פחות זמן למצב בארץ השמש העולה, החדשות משם אינן מעודדות – לא בפן ההומניטרי ולא בפן הטכנולוגי/עסקי. בימים האחרונים פרסמה חברת קנון יפן הודעה רשמית בדבר עיכובים צפויים באספקת שלוש עדשות שהוכרזו בשנה שעברה (ונדחו כפי שדיווחנו כבר פעם אחת לחודש מרץ 2011). שלושת העדשות הן:

מועד השיווק החדש על פי הידיעה באתר קנון אינו ברור בשלב זה.

בהודעה נפרדת אותה פרסמה חברת קנון ארה”ב נכתב כי החברה מבצעת הערכה מתמשכת לגבי ההשפעה של פגעי רעידת האדמה ביפן על הייצור והאספקה לארה”ב. בנוסף נמסר בידיעה כי רשות המכס וביקורת הגבולות בארה”ב מנתרת בעיקבות האסון משלוחים המגיעים לארה”ב מיפן ובכלל זה גם ציוד צילום באמצעות מכשירים לניתור קרינה רדיואקטיבית בכדי למנוע אפשרות של הכנסת מוצרים מזוהמים לארה”ב (ארה”ב כבר הטילה איסורים על הכנסת מוצרי מזון מסויימים אשר נתגלו כנגועים בקרינה מיפן).

עיכובים וקרינה: קנון יפן

Canon Pen

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *