ראשי מבזקים הכרזות ניקון מעבירה את ייצור הדגמים המקצועיים לתיאלנד

ניקון מעבירה את ייצור הדגמים המקצועיים לתיאלנד

0
0

אמש דיווחנו כי חברת ניקון הודיעה באופן רשמי על פגיעה במפעליה ביפן כתוצאה מרעידת האדמה (ככל הנראה המפעל בסנדאי נפגע יותר מאחרים בשל קירבתו למוקד הרעש אם כי אין לדבר אישור רשמי). היום מתפרסם כי חברת Notion VTEC לה מפעלים בתיאלנד והיא משמשת מזה זמן כקבלנית עבור חברת ניקון תיקח על עצמה את ייצור המוצרים מן המפעלים שנפגעו ובראשם ליין המצלמות המקצועיות של ניקון אשר יוצרו במפעל בסנדאי.

על פי ידיעה אשר פורסמה באתר של חברת Notion VTEC המוצרים יורכבו מעתה בתיאלנד כשחלקים מסויימים יגיעו מיפן (ככל הנראה חלקים שכבר קיימים במפעל ביפן ויוטסו לתיאלנד להרכבה). בידיעה הודגש כי מדובר על שינוי ארוך טווח ולא על מהלך לזמן קצר בלבד כתגובה לאסון.

יהיה מעניין לראות כיצד ישפיע המהלך בחודשים הקרובים על המחירים, הזמינות ואיכות הבניה של המצלמות המקצועיות של ניקון והאם תהיה למהלך השפעה על השקת הליין העתידי של החברה.

המפעל בסנדאי – הייצור יועבר לתיאלנד

Sendai quake nikon factory 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *