ראשי מבזקים הכרזות קנון מתכננת: דור חדש עם Thunderbolt ופורמט וידאו חדש?

קנון מתכננת: דור חדש עם Thunderbolt ופורמט וידאו חדש?

2
0

בטרם רעידת האדמה והטסונמי בשבוע שעבר ביפן (אשר על השפעותיהם על תחום הצילום נעדכן כאן בקרוב) הופיעו להן ברחבי הרשת מספר שמועות (וגם כמה ידיעות של ממש) הנוגעות לחברת קנון. הנה תקציר:

  • בידיעה רשמית שהתפרסמה באתר חברת אינטל נמסר כי קנון הצטרפה לרשימת החברות התומכות (או שמה מאמצות?) את טכנולוגיית ה-Thunderbolt החדשה עליה דיווחנו כאן לראשונה בחודש שעבר ומאפשרת העברת מידע מהירה מאד. אפשר להניח כי תמיכה זו תוביל בהמשך לדגמים חדשים אשר יכללו את הטכנולוגיה החדשה ויאפשרו העברה של תמונות ובעיקר סרטים ברזולוציה גבוהה מהמצלמה למחשב במהירות גבוהה פי כמה מזו האפשרית כיום.
  • האתר canonrumors מדווח על כך שמחליפתה של מצלמת הדגל של קנון (ה-1DS הנוכחית) צפויה כבר בחודש הבא וכי ה-5D MKIII צפויה חצי שנה מאוחר יותר (סביב אוקטובר 2011 – שלוש שנים לאחר הכרזת הדגם הנוכחי).
  • על פי ידיעה שהתפרסמה באתר EOSHD החברה מתכננת שינוי בפורמט הוידאו באמצעותו ישמרו הסרטונים במצלמה. המהלך נעשה לכאורה בכדי להימנע מתשלום ליוצרות פורמטי הוידאו הקיימים (AVCHD / H.264) החברות סוני ופנסוניק. הפורמט החדש אותו מפתחת קנון על פי הידיעה מבוסס על פורמט ה-MPEG ויהיה בעל ביט רייט משתנה ויאפשר קצב של עד 50mbit לשנייה.

קנון EOS 1Ds – הדור הבא כבר כאן?

Canon EOS 1DS

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

2 תגובות

  1. Avatar

    נתנאל

    20/03/2011 ב 1:29 PM

    יש עוד פרטים על ה5d mark iii?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    20/03/2011 ב 2:29 PM

    יש הרבה שמעות – פרטים רשמיים מן הסתם אין. כרגע תאריך היציאה המשוער על פי השמועות נע בין ספטמבר 2011 לראשית 2012.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *