ראשי מבזקים האם סוני מתכננת מצלמת 3G?

האם סוני מתכננת מצלמת 3G?

0
0

טשטוש הזהות בין מצלפונים (מכשירים סלולאריים משולבי מצלמה) לבין מצלמות קומפקטיות נמשך כל העת ושמועה חדשה אשר התפרסמה לאחרונה באתר Gdgt מלמדת כי אפשר וחברת סוני עובדת (או לכל הפחות עבדה בטרם רעידת האדמה) על שילוב משדר 3G (סלולארי דור שלישי) בתוך מצלמה קומפקטית מסדרת ה-Cybershot של החברה.

בשוק קיימות לא מעט מצלמות קומפקטיות המשלבות רכיבי WIFI  המאפשרים העברת תמונות ישירה למחשב או לרשת האינטרנט בלחיצת כפתור מן המצלמה, אלא שעד כה לא שולב רכיב 3G המאפשר קישוריות לרשת מכל מקום ללא תלות ברשתות WIFI חופשיות. בראיונות אותם קיימנו במסגרת תערוכת פוטוקינה 2010 העלנו בפני כל נציגי החברות הגדולות את השאלה מדוע טרם ראינו עדיין מצלמות בעלות קישוריות קבועה לאינטרנט (עניין החשוב אגב במיוחד לצלמי עיתונות) אך מעבר לתשובות מנומסות לא זכינו למענה רציני. כעת אפשר ונזכה לסנונית ראשונה בכיוון הצפוי לדעתנו להפוך לסטנדרט בשנים הבאות.

סוני Cybershot 3G בקרוב?

Soy 3G

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *