ראשי מבזקים רעידת אדמה וצונאמי ביפן – חשש גם לחייהם של עובדי ניקון

רעידת אדמה וצונאמי ביפן – חשש גם לחייהם של עובדי ניקון

0
0

רעידת האדמה האדירה אשר פגעה ביפן היום והותירה נזק עצום וכמות לא ידועה של הרוגים, לא פסחה כנראה על שום היבט כלכלי או אנושי במדינה. הרעידה בעוצמה 8.9 בסולם ריכטר התרחשה 130 ק”מ בלבד מחופי יפן בסמוך לעיר Sendai שבמרכז יפן (300 ק”מ לערך מהבירה טוקיו).

בעיר החוף Sendai המונה כמליון איש שוכן לו מזה מספר שנים מפעל גדול של חברת ניקון. המפעל עצמו ממוקם שבעה ק”מ בלבד מן החוף וברגעים אלו לא ברור האם נפגע מגלי הצונאמי באזור או מרעידת האדמה עצמה אשר התרחשה בשעה 14:50 לערך שעון מקומי. בעבר יוצרה במפעל מצלמת ה-F6 המיתולוגית של החברה ובשנים האחרונות הוכשרו במקום מהנדסים אשר עבדו על ייצור דגמי ה-D300 בתיאילנד. אנו נעדכן ברגע שיגיעו דיווחים נוספים בעניין.

עדכון: המגזין amateurphotographer מעדכן כי נציג חברת ניקון מסר שלא היו פגיעות משמעותיות במפעלי החברה בצפון יפן וחשוב מכך לא נפגעו עובדים מן החברה.

ניקון Sendai בימים טובים יותר:

Sendai quake nikon factory 2תמונה נוספת של המפעל הגדול ב-Sendai

Sendai quake nikon factory 1מרכז הרעש – 130 ק”מ מהחוף – המפעל שוכן 7 ק”מ בלבד מקו המים

Sendai quake nikon

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *